سوسک سیاه

بازهم یک کاریکاتور دیگرو اعتراضی دیگر و بسته شدن روزنامه ای و دستگیر شدن عده ای.آخر تا کی باید چنین چیزهائی را شاهد باشیم.

باورتان می شود که تمام این سرو صداها به خاطر یک کاریکاتور ساده باشد؟ساده انگاری است که چنین تصور کنیم.99.9 درصد مردم این مملکت را اقلیت !! آذری زبان تشکیل می دهد. از آن مقام عالی مملکت گرفته تاوزیرووکیل و بقال و نانوا وکوپن این فروش آذری زبانند.

روزی صدها جک و لطیفه از زبان خود این آذری زبانان در مورد عزیزان آذری ها می شنویم.حالا می بینیم که بخاطر یه« نمنه» که از زبان یه سوسک گفته شده ، غیور مردان و زنان تبریزی ما به خیابان ریخته و اعتصاب کرده اند.

اوضاع خیلی کیشمیشی است .اینها تماما" سرخوردگی و آتشی زیر خاکستر است که منتظر جرقه ایست. یه روز عربهای خوزستان و اهواز ، روز دیگر بلوچهای سیستان و بلوچستان و یا کردهای مهاباد و سنندج بخاطر مسئله ای اقدام به اعتراض می کنند.جالب است تمام اینها در زمان دولتی اتفاق می افتد که آنرا امنیتی ترین دولت می نامند.

البته باید ترتیبی اتخاذ گردد تا آموزش فهم مضمون کاریکاتور به مردم ارائه شود و بهتر است قبل از آن مردم باید به این فهم برسند که چشم و گوش بسته دنبال رو عده ای راه نیفتند و آگاهانه رفتار نمایند.

******

می گویند یکی از همین هموطنان آذری از دنیا رفت و شب اول قبر 62 ملک سراغش آمدند

 گفت : چرا این همه ؟

 گفتند : اون دونفر اولی سوال می کنندو 60 نفر بقیه حرفهای آن دو را حالیت خواهند  کرد.

نظرات 2 + ارسال نظر
حامد پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:47 ب.ظ http://joojetighi.blogsky.com

سلام عالی بود
یسر به من بزن
باتبادل لینک موافقی؟

محبوب جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:50 ق.ظ

خبر دار شدید اینجا جلوی سفارت پرچم ایران رو به آتش کشیدند؟ اگه دخالت پلیس نبود احتمالا یه ۱۳ آیان دیگه خلق می شد !! امنیتی ترین ؟!!!!:))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد