مانا نیستانی

مانا نیستانی کاریکاتوریست معروف دستگیر شد و چه راحت متهم به عامل بیگانه شد. مطلب خطاب گونه پویا عاملی  به همراه نظرات ابراز شده را اینجا بخوانید.

روزنامه ایران کماکان بسته است. وزیر ارشاد قرار است استیضاح شود . او گفته من مسئول اداره روزنامه نیستم!! جالب است در دولت قبلی تمام اینگونه مسائل را سر وزارء خراب می کردند که یکی از آنها خود همین آقای صفار هرندی بود و حالا خودشان مبتلا شدند.

جالب است کیهان به نوعی می خواهد این موضوع را از رو دوش ایران بردارد.جل الخالق !! و اعتراضات اخیر را هم کا عده ای آشوب طلب بداند

دردانشگاهها نیز هنوز 18 تیر نیامده شور و حالی بر پاست .پیدا بود با انتخاب جنجال برانگیز حاج آقا عمید زنجانی آرامش پدید آمده شکننده خواهد بود و زمانی مانع برگزاری تریبون آزاد دانشگاه امیرکبیر شدند این وضع بهم ریخت.به نظر می آید اوضاع به سمت یک تصفیه حساب و یا انقلاب فرهنگی دیگر دارد پیش می رود.آیا این کار را خواهند کرد. گویا با بازنشسته کردن عده ای از اساتید و اخراج گروهی دیگر از دانشجویان این کار شروع شده است.

نظرات 2 + ارسال نظر
سروش یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:12 ب.ظ http://clickit.blogsky.com

اگه تمام این دانشجویان اخلال گر رو بیرون بریزن و جاشون خشکترین بسیجیان رو بیارن ! دور تا دور دانشگاه رو حصار بکشن که ارتباط بر قرار نشه ! بعد ۳ تا ۴ سال اون بسیجی ها رو هم باید از دانشگاه بیرون بریزن چون اونها هم می فهمن ! اوصلا کسی که می اندیشه و می فهمه موجودی آشوب طلب ٬ و مادر زاد عامل بیگانه است .

محبوب دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:25 ب.ظ

همیشه دشمن مسئول همه کارهای ماست !!! ( البته نه همه!)!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد