ختم نبوت یا..

هر چه با خودم کلنجار رفتم نتوانستم از این مطلب عبور کنم . رئیس دیوان محاسبات ، دقت کنید رئیس دیوان محاسبات کل کشور در حضور رئیس جمهور چنین سخنانی بر زبان رانده :

«در سوریه در شهر تاریخی بصرا که اسم آن را بعضا ممکن است نشنیده باشید، یکی از مسلمانان به من گفت که من معتقدم اگر بنا بود بعد از پیامبر، پیامبری بیاید، آن احمدی‌نژاد بود...

در حلب ما افتخار می‌کردیم؛ چرا که در این شهر وقتی راه می‌رفتیم همه به ما احترام می‌گذاشتند و به برکت وجود شما، ما را مورد نوازش و احترام قرار می‌دادند و حتی در جاهایی ما را به چای و بستنی دعوت می‌کردند و می‌گفتند دکتر احمدی‌نژاد رییس‌جمهور ماست. در این کشورها حال و هوای دیگری حاکم بود» لینک مطلب

 

نتیجه گیری : خداوند باریتعالی یک چیزی می دانست که با آمدن پیغمبر اسلام ختم نبوت را اعلام کرد والا....

 

نظرات 3 + ارسال نظر
سروش پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:48 ب.ظ http://clickit.blogsky.com

رئیس نگران نباش ٬ جای امام زمان که خالیه ٬ شرایط ظهور رو هم که فراهم کردند ٬ ان شاءالله ایشان فرد مناسبی خواهد بود !
اینم از حدیثش : و هذا زمان الذی ینتخبونه بالعدل و الرغبه ٬ اسمه احمد ٬ نسبه احمدی نژاد . ینتجب العالم من الظلم و الجور الدول الاستکباریه و الآمریکا الغاصب .

وحید جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:36 ق.ظ

گمانم این آقا سوار اتوبوس اشتباهی شده بوده و اونجاهائی که رفته بصرا و یا حلب نبوده - آقا رفته بوده برره پائین برره و بالا برره!!!!
ای احمدی نژاد ای پیغمبر بعد از این ای بمب اتم ای ....

من قول میدم این آقا اگه یه شب تو خواب ببینه شاه بر گشته با فریاد جاوید شاه از خواب بیدار می شه!!!

محبوب جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:36 ق.ظ

سلام.اینا هر چی جان نثار بود رو سفید کردند!!کشور پره از اینجور چیزها !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد