حسین آقا

حسین آقای ما بچه خاک پاک تبریز با آن لهجه شیرین ترکی (خودش منکر لهجه داشتن است)هیچ موقع چائی هاش تلخ نبود. این جوون با سه سر عائله به همراه دیگر فک و فامیلش تو محله خلیج پشت بیمارستان شماره 2 مستاجر نشین است. با مصوبه دولت مبنی بر انتقال شرکتها به محل خدمتشان و لغو قرارداد نیروهای قراردادی ، قراراست همین کارش را هم از دست بدهد . حالا هرکی بهش می رسه با طعنه و کنایه بهش می گه بازم سی دی پخش می کنی و تبلیغات می کنی؟ با همان لهجه  جواب می ده آخه ! کدوم پخش سی دی ؟ کدوم تبلیغات ؟

موضوع بر می گرده به یکسال پیش زمان انتخابات ، یه روز حسین آقای ما اومد اداره و یه سی دی را نشان داد که برنامه تبلیغاتی احمدی نژاد است . فردای رای گیری هم تنها کسی بود که صراحتاً گفت که به او رای داده وعنوان کرد چون رفسنجانی گردنش کلفت شده و ارباب است به فکر ما فقیر بیچاره ها نخواهد بود حداقل این یکی ساده زیسته و مردمی است و قراره به وضع فقیر بیجاره ها سروسامانی بده ، حالا یکسال نشده همین حسین آقا قربانی برنامه های یک شبه همین فرد مردمی شده  و کارش را از دست می دهد.

راستی چندتا مثل این حسین آقا را داریم که گول این  شعارها و تبلیغات را خوردند ؟

نظرات 3 + ارسال نظر
محبوب پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 04:14 ب.ظ

انتقال شرکتها به محل خدمتشون یعنی چه؟!!مگه شرکتها الان این جائی که هستند خدمت نمی کنند؟!:)

یعنی اینکه شرکتها به محل اصلی کارخانه اشان برگردند و توی تهران دفتر دستکی نداشته باشد.
آدم که مثل من بی سواد باشه یه مطلب هم که می نویسه یا یک بعدی می شه یا باید چهار پنج تا تبصره برای آن بنویسه تا مفهوم مطلب را درست برسونه
امان از بی سواتی!

محبوب جمعه 16 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 08:19 ق.ظ

نوشته شما واضح بود مثل اینکه منظور من خیلی در پرده ابهام بود !! منظور این بود که مگه الان دفاتر تهران شرکتها خدمت نمی کنند ؟!! یعنی این سالیان سال اینها توی تهران چکار می کردند؟!‌
حتما برای این هم کار کارشناسی شده دیگه!؟!
توی همین کامنتهای قبلی آقای قراباغی در جواب به من گفته بودند : یه بار همه چی رو نفی انقلابی کردیم و بعدا فهمیدیم که چیزهای خوبی هم وجود داشت.!
این واقعا نکته ظریفیه خصوصا در شرایط موجود که عملا همین کار داره انجام می شه ! حالا این بعدا کی میرسه؟ بقول شما باید نشست و تماشا کرد!

وحید جمعه 16 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:29 ق.ظ

اصولآ پوپولیسم در همه جای دنیا جزو آفات دموکراسیه.
این آفت وقتی به جامعه کم سواد٬ شعار زده٬ قهرمان گرا و دین زده ای مثل جامعه ما میرسه٬ دیگه اسمش آفت نیست٬ فاجعه دموکراسیه!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد