خبرآمد

خبرآمد خبری درراه است

سرخوش آن دل که از آن آگاه است

شاید این جمعه بیاید،شاید

پرده از چهره گشاید، شاید

دست افشان، پای کوبان میروم

بردر سلطان خوبان میروم

میروم بار دگر مستم کند

بی سرو بی پا وبی دستم کند

میروم کز خویشتن بیرون شوم

در پی لیلا رخی مجنون شوم

هرکه نشناسد امام خویش را

بر که بسپارد زمان خویش را

                                                              "مرحوم آقاسی" 
نظرات 5 + ارسال نظر
علیرضا قراباغی شنبه 17 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 06:45 ب.ظ

آقا سید ببخشین٬ منظورتون رو نفهمیدم! مشهد تشریف میبرین؟
راستی شما هیچ به امامزاده بودن خودتون فکر کردین؟ روزی که وفات بانوی بزرگ اسلام و مادر شما رو تسلیت گفتم٬ دلم میخواست در باره سیادت و تاریخچه اون حرف بزنم. اگه صلاح میدونید٬ در این مورد چیزی بنویسین.

با عرض پوزش حاج آقا من هم منظورتان را نفهمیدم
مشهد ـ امام زاده
قسمتی از شعر محمدرضا آقاسی بود که در مدح آقا امام زمان سروده بود که به مناسبت
روز جمعه آوردم
خودم همیشه زیر لب زمزمه می کنم
دو بیت اولش را خیلی دوست دارم
اما در مورد امام زاده بودنم فکر کنم داری یکم سر به سر ما می ذاری درسته است که سید ام ( اگر لایق آن باشم) اما امامزاده بودن از آن حرفهاست
فعلا یک هیچ

محبوب یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 07:20 ق.ظ

شعر بسیار زیبائی است. با عرض ببخشید از اینکه مداخله می کنم فکر می کنم این بیت منظور آقای قراباغی بوده : بر در سلطان خوبان می روم ...

بقول معروف هر ریشی که ریش بابا نیست
امام رضا سلطان هست اما هر سلطانی که فقط امام رضا نیست

علیرضا قراباغی یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:41 ق.ظ

بله٬ محبوب خان یا خانم٬ بنده هم می خواستم همینو بگم!
سید بزرگوار٬ اگر سید هستی یعنی امامزاده هستی٬ و اتفاقا معجز هم داری. مگه شوخیه یه آدم بداخلاقی مثل من رو با این وبلاگت اینجور سر حال میاری؟ این خودش معجزه است.
اما منظورم این بود که یه مطلب در باره سیادت و تاریخ اون و کارکرد و مفهومش در گذشته و در حال حاضر بنویسی. البته اگه صلاح میدونی.

علیرضا قراباغی یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 04:39 ب.ظ

محبوب خان یا خانم٬ بنده هم میخواستم همین رو بگم.
سید بزرگوار٬ هر سیدی امامزاده است. شما که الحمدلله معجز هم دارین. همین وبلاگ رو میگم٬ که یه آدم بداخلاق مثل من جذبش شده.
به هر حال اگه صلاح میدونین٬‌یه بحثی باز کنین درباره کارکرد٬ اهمیت و مفهوم سیادت در گذشته و حال.

بد اخلاق اونم شما ! الله اکبر
معجزه ، اونم وبلاگ من ، جل الخالق
امامزاده ، کی ؟ من ؟ تا حالا بهش فکر نکرده بودم
گرچه فکر کنم بیشتر مد نظرتان رو اصل و نصب ما و شجرنامه و جد در جد ما می گرده و یک هدف خاصی را دنبالش هستید ولی فکر کنم موضوع جالبیه ، شما که در زمینه شیعه و تشیع تحقیق کرده اید بحث را شروع کنید تا شاید ما از وجود شما بهره مند شویم
بالاخره بزرگی گفته اند

محبوب دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 08:13 ق.ظ

من هم می دونم ولی اینو باید به اونایی گفت که شعر رو تا آخرش نمی خونند و ...
:)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد