سندباد

سالیان قبل کارتونی از تلویزیون پخش می شد بنام "ماجراهای سند باد" که جزو زیبا ترین کارتونها ی آن دوران بود. از آنجا که برخی کارتونهای قدیمی مثل پلنگ صورتی ، تنسی تاکسیدو، یوگی و دوستان که مدتی زمان زیادی بنا به عللی پخش نمی شدند ، مجدداً به نمایش درآمدند معلوم نیست چرا کارتون سند باد شامل این گروه قرار نگرفت.

با توجه به اینکه مضامین داستانی آن  بسیار زیبا و آموزنده بودفکر می کنید به چه دلیل دیگر پخش نشد؟
نظرات 4 + ارسال نظر
محبوب پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:11 ب.ظ

یحتمل دست اندکاران ! به اندازه شما خاطرات شیرینی از این سند باد نداشته اند !:)گفتم اینم گفته باشم و برم !:)

نه واقعاْ برام سواله ولی یه جواب دارم می خوام بدونم دیگران هم همین تصور را دارند یا نه

علیرضا قراباغی پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 03:59 ب.ظ

شاید به فیلم سندباد و چهل دزد مربوط میشه که بهمن قبادی اسفند پارسال به سفارش بی بی سی در عراق ساخت؟
راستی صحبت دزد شد٬ آقا چقدر دزدی زیاد شده! توی این یکماهه٬ ۵ جفت کفش ما رو دزدیدند٬ توی تره بار صندوق عقب ماشین رو باز کردند٬ توی شرکت چند تا دزدی شد٬‌دیشب هم توی پارکینگ خونه٬ شیشه ماشین همسایه رو شکستند و ضبط اون رو بردند.
من فکر میکنم اینها اتفاقی نیست. احتمالا دو سه ماه پیش٬ یه جا یه کار کارشناسی شده٬ حالا داره جواب میده! فکر نمی کنم همه حسین آقا ها اینقدر آقا بمونند که به شام صبحونه ای عادت کنند. اون طرف ها از دزدی خبری نیست؟

گوش دزد ها کر ! کماکان ماشینمونو از بی پارکینگی بیرون می ذاریم و هنوز نظر کرده دزدان مهربان نشده است.

وحید جمعه 23 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 08:13 ق.ظ

من فکر می کنم وزارت ارشاد جدید به خاطر شیلا خواستار سانسور این کارتون شده!!!!!
ولله از این اعجوبه ها بعید نیست وقتی دستور می دن تو رمانها بجای عرق از چای استفاده بشه تا جائی که نتیجه می شه ¤چای سردی روی پیشانی پیر مرد نشست¤!!!

کاوه جمعه 23 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 03:53 ب.ظ

سلام امام زاده مجید
من فکر کنم بخاطر عمامه سند باد باشه اگر این عمامه به سرش نبود شاید دوباره پخش می شد
حسابشو بکن یه بچه کارتون سندباد را با این عمامه ببینه چطور می شود منزلت آخوندها را براش جا انداخت

اتفاقاْ من هم همین فکر را می کردم .به نظرم جواب همین عمامه یا بقولی دستار است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد