همسر ایده آل

آهو خیلی خوشگل و خانم  بود.

یک روز یک  پری به سراغش اومد و بهش گفت:آهو جون! دوست داری شوهرت چه جور موجودی باشه ، بگو تا برات برآورده کنم

آهو گفت: یه مرد مهربون ، خونسرد و زحمت کش

پری آرزوی آهو رو بر آورده کرد و آهو زن یک الاغ شد

شش ماه بعد آهو و الاغ برای طلاق سراغ حاکم جنگل رفتند

حاکم پرسید: علت طلاق؟

آهو گفت: تفاهم اخلاقی نداریم ، این خیلی خره

حاکم:دیگه چی؟  ـ آهو: شوخی سرش نمیشه تا براش عشوه میام ، جفتک می اندازه

حاکم: دیگه چی؟ ـ آهو : آبروم پیش همه رفته ، همه میگن شوهرش حماله

حاکم: دیگه چی؟ ـ آهو : مشکل مسکن دارم ، خونه ام عین طویله اس

حاکم: دیگه چی؟  ـ آهو : اعصابمو خرد کرده هرچی ازش می خوام ، مثل خر بهم نگاه می کنه

حاکم: دیگه چی؟  ـ آهو : تا اعتراض می کنم  صداشو بلند میکنه و عرعر می کنه

حاکم: دیگه چی؟ ـ آهو :ازمن خوشش نمی آد ، همه اش می گه لاغر مردنی تو مثل مانکن مونی

حاکم رو به الاغ کرد و گفت : آیا همسرت راست می گه؟

الاغ گفت :آره

حاکم گفت: خوب چرا اینکارارو می کنی؟     ـ الاغ : واسه اینکه من خرم

حاکم فکری کرد و گفت : خوب بنده خدا خره دیگه ! چی کارش می شه کرد؟

 

نظرات 4 + ارسال نظر
علیرضا قراباغی شنبه 24 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 06:13 ب.ظ

اینجور زن ذلیلی هم نوبره به خدا! به مناسبت روز زن٬ همه ما رو الاغ کردن! آقا ما یه امامزاده گفتیم٬ دیگه قرار نیست اینجور ما رو حمار به حساب بیاری!

حاجی جان به حضرت عباس قسم!! خودم هم ذینفع ام .به من هم رحم کن اینجور اذیتمان نکن .گناه دارم به این امام زاده
خیلی مخلصیم

کاوه شنبه 24 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:54 ب.ظ

به به حاج مجید هنوز امام زاده نشده همه ما را الاغ کردی
تو طرفدار الاغ ها هستی یا طرفدار آهو ها
نکنه فمنیستی و ما خبر نداریم
می دونستم این امام زاده مراد نمی ده اگر هم بده اینجوریه

می خواستم پیغامت را تایید نکنم

علیرضا قراباغی شنبه 24 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:32 ب.ظ

درباره سیادت بحث رو شروع میکنم. خوب٬ به نظر من یه وقتی سیادت یه مفهومی داشت٬ حالا یه مفهوم دیگه داره. زمانی در رد سلطه اعراب کاخ نشین امپراتوری٬ مردم به اولاد علی (ع) متوسل شده بودند. هرکس که اصل و نسبی از امام داشت٬ صلاحیت این رو داشت که پرچمدار مبارزه بشه. و خمس سهم سادات هم پشتیبان مالی این تشکیلات بود. ولی در حال حاضر چطور؟
یه بحث دیگه رو هم دلم میخواد شروع بشه: اسرائیل! اگر بحث اول به واسطه وجود مبارک مادر سیدهای عالم٬ با روز زن مناسبت داره٬ بحث دوم هم شاید با مشابهت کلامی اسرائیل و عزرائیل٬ با این روز مناسبت داشته باشه!

ناشناس یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 06:04 ب.ظ

چه قدر ساده و زیبا بیان شده بود واقعاْ که خیلی خرند نه؟

گویا شما بیشتر آشنائید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد