ارقش جان

زیدان پس از آن ضربه سر تماشائی در بازی فینال در یک مصاحبه تلویزیونی از انجام این حرکت خود که موجب بد آموزی بوده عذر خواهی کرد و گفت بخاطر اینکه ماتراتزی به او فحش خواهر مادر داده به این عمل دست زده است.

اما سران داخلی ما هنوز ول کن این موضوع نیستند و همانند بازجوها بر سر حرف خود هستند که او با غیرت مسلمانی خود از آبروی آنها دفاع کرده است .

بیانیه مفتضحانه رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس !! در تایید این اقدام نشانی از همین بی تدبیری آقایان است که ندانسته خود را قاطی همه کاری می کنند. با همه این حرفها امام جمعه راور کرمان هم جو گیر شده و پای ولایت را هم وسط کشیده و گفته "ضربه سر زین الدین زیدان به قلب آن فوتبالیست خائن ایتالیایی، دفاع از حیثیت امام علی و فاطمه زهرا و دفاع از شیعه علوی و اسلام ناب محمدی بود. زین الدین زیدان قهرمان دفاع ملی از امامت و ولایت علی و زهرا است " که با تکبیر مردم مورد تایید قرار گرفته است.

حاج آقا کافی در یکی از سخنرانی هایش به مطلبی اشاره می کند  که روزی بالای منبر وقتی از مصیبت کربلا می گفتم به اینجا رسیدم که یکی از یاران امام حسین با شمشیر سینه " ارقش بن زید " از سپاه یزید را شکافت و خون فوران زد و از اسب به زیر افتاد ، شنیدم یه خانم با صدای بلند فریاد زد ننه برات بمیرم ارقش جان !!!

بقول آقا وحید ، در یکی از کامنتها گفته بود اینان گوئی برای یه مشت گوسفند حرف می زنند و تحلیل ارائه می دهند. اما باور کنیم بعضی همین گونه هستند و کاری ندارند که طرف چی می گوید .

نظرات 1 + ارسال نظر
وحید جمعه 30 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:32 ق.ظ

دعای ورود به تونل رسالت
نحمدک الله بنعمت افتتاح هذه التونل و نشهد ان هذا الافتتاح بعد من تسعه سنین ، هو معجزة وقع بید الابیضاء عبدک الکار درست المحمد الباقر القالیباف (دامة‌قالیه) من البلد المشهد المقدس. اللهم نرید ان لا ریز سقفه اقلا بعد ثلاثه سنین و نمیل ان لا نقف فی اوله و وسطه و آخره. اللهم اغفر ذنوبنا و ذنوب طراح هذه التونل. و بحق هذه، اللهم عجل فی الاتمام البرج المیلاد فهو کما مثل المیخ فی عین شهرنا و مثل السیخ فی حلق شهرنا. آمین یا رب العالمین.
ترجمه: خداوندا، تو را حمد و سپاس می‌گوییم به خاطر افتتاح این تونل و شهادت می‌دهیم که این گشایش بعد از نه سال، معجزه‌ای است که به دستان سپید بنده کاردرستی از بندگان تو، به نام محمدباقر قالیباف از اهالی طرقبه شهر مقدس مشهد انجام یافت. خدایا از تو می‌خواهیم که این سقف دست کم تا سه سال نریزد و آرزومند آنیم که نمانیم در اول و وسط و آخر آن نمانیم. خداوندا، گناهان ما را بیامرز و گناهان کرباچسی را که طراح این کانال بود و تمام شهردارانی که بعد از او آمدند و تمام عوامل و کارگران این تونل را و به حق آن، در افتتاح برج میلاد تعجیل فرما که این پروژه ناتمام مثل میخی در چشم و سیخی در حلق شهر ما مانده است. آمین یا رب العالمین.
(نقل از سایت بازتاب)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد