لحظه های انتظار

انتظار همیشه شیرین است .و به استقبال رفتن همواره زیباست و این زیباتر خواهد بود که به انتظار مسافری از سرزمین وحی باشی و به استقبالش بروی

همه با دسته یا حلقه های گل ، پشت میله ای جوشکاری شده چند ردیفه ، عرق ریزان چشم به مسیری دوخته اند تا مسافرشان برسد.

شکیبائی و صبرشان جالب است اصلا انتظار کشیدن همان معنای واقعی واژه صبر است که به صورت عینی می بینیم .صابرین ما هیچ توجهی به شرایط سخت حضور خود ندارند چون تمام فکر و توجهشان به یک جا دوخته شده است

و ای بسا از مسئولین که بدترین شرائط را برای این مردم شکیبا فراهم کرده اند.چادری که در حکم سالنی است با دستگاههای دمنده باد گرم در این تابستان گرمتر تبدیل به یک سونا شده است. در محوطه بیرون دریغ از یک سایبان ، اما همه اینها با دیدن مسافر از راه رسیده فراموش می شود و همه دور او جمع می شوند.

چه لحظات شیرینی ،اشک در چشم همه حلقه زده ، نه بخاطر اینکه دو هفته همدیگر را ندیده اند، نه!، بلکه بخاط حال و هوائی که اینان با خود آورده اند آخر اینان از جائی می آیند که زمانی ابراهیم و اسماعیل و هاجر و پیغمبرو علی و فاطمه در آنجا  حضور داشته اند و صدالبته اکنون نیز حاضرند با کسانی دیده بوسی می کنی که سجده بر آستان کبریائی خداوند سائیده اند و زائر حریم نبوی و ناظر قبرستان بقیع بوده اند.

خوشا به سعادتشان
نظرات 3 + ارسال نظر
محبوب جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:57 ق.ظ

زیارت قبولی و خوشا به سعادتی ما رو هم بپذیرید. امیدوارم همه ما بتونیم به این سفر بریم وسجده بر آستان کبریائی رو تجربه کنیم.

انشاءالله
خداوند قسمت همه مشتاقان کند

علیرضا قراباغی جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:26 ب.ظ

سید جان من فکر کردم رفته بودی حسینیه ارشاد که یه روز بلاگت تعطیل بود.
این حاجی یا حاجیه خانم٬ هرکسی هست زیارتش قبول باشه. مسئولیت سید بودن رو که باز نکردیم٬ شاید یه روز بشه درباره مسئولیت حاجی بودن صحبت کرد.

این یکی را خوب اومدی!! حاجی جان این موضوع دست مبارک خودت را می بوسه

علیرضا قراباغی شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:46 ب.ظ

بحثش رو باز کنی٬ من هم پا به پات میام! فقط تا دوشنبه خیلی کار دارم. بعد از اون در خدمتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد