خنده های مصنوعی

آقایون روزنامه نگارها ، اقتصادانها همان ها که یه مشت آدم لقب گرفتید ، باید خفه خون بگیرید و هیچ حرفی ، مطلبی یا تحلیلی از اوضاع اقتصادی ننویسید. الهام صریحا اعلام جرم کرده و خواستار پیگیری مطالب انتقادی البته از نظر آنان تهمت!! شده است. مرتضوی هم که سرش درد می کنه واسه این جور کارها.

چون وضع و اوضاع آنقدر خوب است که تمام تحلیلها مهملاتی بیش نیستند که هدفش خدشه دار کردن حیثیت دولت کریمه محمود خان است.

این نشان از آن دارد که تمام ژستهای تبیلغی دولت در حال رنگ باختن است. گرچه از نظر من از اول رنگی نداشت. این دولت با داشتن تمام تریبونها ، از روزنامه های مختلف گرفته تا خطیبان جمعه و از همه مهمتر کانالهای مختلف تلویزیونی چه شد که تاب و تحمل چهار تا مطلب و تحلیل اقتصادی در همین تعداد اندک روزنامه ها را ندارد. آیا غیر از این است که آنان از دادن پاسخ قانع کننده و یا اعتراف به اشتباهات خود عاجزند.

غیر از این چیزی نمی تواند باشد چرا که وقتی تمام تریبونها از این پر شده که محمود خان توانسته گزارشگر با سابقه آمریکائی را فیتیله پیچ کند چطور توان مقابله با چند انتقاد اقتصادی را ندارد.

این سخن معروف را بیاد داشته باشیم که " اینان توان اداره یک نانوائی را هم ندارند" .

براستی این نشانه درماندگی و استیصال این دولت است ، یادمان نرفته که خاتمی راه شکایت دولت از روزنام ها را بست و با وجود تمام هجمه ها چه سیاسی و چه اقتصادی در طول 8 سال هیچ شکایتی از هیچ روزنامه ای نشد.اما حالا پس از گذشت یکسال در حالی که رئیس جمهور از دادن جایزه به منتقدین داد سخن داد ، دور جدیدی از برخورد با روزنامه ها قرار است آغاز شود.

این را بگذارید کنار برخوردهائی که با ماهواره دارها می شود و به خانه ها می ریزند و تجهیزات را جمع می کنند . چه قدر ساده لوح اند.نیروی انتظامی ماموری بیش نیست آمران آنها خیال خام در سر دارند تا همین فضای قبرستانی حاکم بر جامعه را هم خفقان آور تر کنند .آخر قراره همه بریم بهشت

 

نظرات 3 + ارسال نظر
علیرضا قراباغی دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:59 ب.ظ

گرچه هر روز یوم الله است، ولی روز خاصی به نام خدا یا آفرینش یا توحید نداریم. حتی عید قربان هم برای تکریم حاجی و جشن گرفتن افتخاری است که نصیب او شده است. پس از روز مبعث استفاده می کنم و می گویم:
بشر خدا را آفرید یا خدا بشر را آفرید؟ گزینه اول را به چشم خود دیده ایم. و خدایی که بشر آفرید، چه بی خاصیت بود. فقط در ساعاتی، برای طاعت و عبادت به کار می آمد و پس از آن کنار گذاشته می شد تا بشر به آنچه زندگی و کار می نامد برسد. اکنون خدای تو ای بشر٬ چگونه است؟ آن را فقط برای زمان نماز و نیایش می خواهی یا در زندگی هم با این خدا کار داری؟
--------
آقا این عکس خودتونه؟!

پامچال سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:02 ق.ظ http://www.wedding.blogsky.com

باسمه تعالی
سلام
اگر چه سید هستی ولی کمی کله ات بوی قرمه سبزی میده
جمع کردن ماهواره برای جلوگیری از جرائم مشهود و یک سیاست اسلامی است جرم آشکار باید قطع شود

سروش سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:12 ق.ظ

شما گزارش سالیانه محموتی رو اگر می شنیدی به این اسهال ایراد نمی گرفتی ! صدای تمام گند کاری های آقایان بعدا ٬ شاید در دولت بعدی در بیاید .البته ایرانیان ساده دل به دیوانگی های محموتی دل بستگی های خاصی پیدا کرده اند !دل کندن براشون سخته .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد