آیا می شود؟

چهار پنج روزی از همه چیز و همه جا بی خبر بودم . کاری به اخبار و روزنامه و اینترنت  نداشتم . راحت راحت . چه خوبه یه وقتهائی فارغ از همه چیز باشیم.دیروز هم که آمدم سر کار آنقدر اوضاع وحشتناک بود که نفهمیدم نهار خوردم یا نه !! هیچ دقت کردید وقتی خود تان را سرگرم تلویزیون نمی کنید چقدر وقت اضافه می آورید. زمانی که به ییلاق می روید و دور از هیاهو و آلودگی های مختلف  سرگرم طبیعت می شوید اصلاً فراموش می کنید که اخبار را یشنوید یا سریال و فیلمی را پی بگیرید .روزها بلندتر به نظر می آیند و زمان کندتر می گذرد. کلا تو این زندگی ماشینی و تو این شهرهای شلوغ همه چیز تعجیلی است همه عجله دارند حتی ثانیه شمار ساعت ، عجب که خود را درگیر این اوضاع و احوال کرده ایم .

بارها پیش آمده که با خود گفته ام اگر شرائط کاری و زندگی ایجاب می کرد از این فضای خفقان آور و آلوده که هر چیزی در آن مصنوعی شده ، حتی محبتها و خنده ها ، بیرون بزنم .بلکه از زندگی تکراری و روزمره خود که همچون آدمهای کوکی در آن شده ایم خلاصی یابم.

آیا می شود ؟
نظرات 1 + ارسال نظر
سروش یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:56 ب.ظ http://clickit.blogsky.com

نه والا نمی شه !
ما خودمون رو این جوری بار آورده ایم و وابستگی مان به این روش مزخرف زندگی ٬ جدای رو برای ما خیلی سخت کرده است و در ابتداش افسردگی برامون داره ٬ البته نمی دونم دردراز مدت چه اثری داره. البته کارا دراز مدت برا ما ایرانیان اسهال آوره!
تو یکی از این روزنامه ها نوشته بود اگه مردم ایران در این ساعاتی که سریال نرگس پخش می شه که فاقد هرگونه بار فرهنگی و آموزشیه ٬ کتاب می خوندن چه تحولی در بین مردم ایجاد می شد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد