معجزه هزاره سوم

احمدی نژاد : اروپایی ها بسته ای را برای ایران فرستاده بودند که در آن بسته خرت و پرت هایی را پیشنهاد کرده بودند، گفته بودند لوازم خانه، یخچال، تلویزیون و قطعه های هواپیما به شما می دهیم. لینک

 

احمدی نژاد هفتم شهریور این سخن را گفت و روز دهم شهریور هواپیمای توپولف سقوط کرد و از وسط دو نیم شد. و عده کمی فقط 28 نفر کشته شدند و چون زائر بودن خوشا به سعادتشان شد. و بلافاصله محمود خان پیام تسلیت برای بازماندگان فرستاد و با آنها مهرورزی کرد.

باید اینگونه باشد ، رئیس مملکتی که قطعات هواپیما را خرت و پرت بحساب می آورد باید تو مملکتش هر سال چند تا حادثه سقوط اتفاق بیفتد و تو جاده هایش هزاران نفر بمیرند . هم بیش ترین مصرف بنزین را داریم و هم بیشترین تلفات ، در عوض انرژی هسته ای داریم که حق مسلم ماست .پس چرا سلامت زندگی مردم حق مسلمشان نیست. چرا شعار نمی دهیم که آسایش و آرامش و رفاه ، ابتدائی ترین حق ماست ، این ها را که می گویم نق زدن نیست ، فریاد است . مملکتی که تو بدیهی ترین نیازهایش مانده ، اتومبیل می سازد که خود بخود آتش می گیرد ، تاسیسات زیر زمینی هسته ای راه می اندازد .

عوام هم تصور می کنند که قرار است با این انرژی ، نان شبشان تامین شود غافل از آنکه وقتی می فهمند که چه کلاهی سرشان رفته که وسط آتش سقوطی دیگر دست و پا می زنند که وااسفا .

*********

راستی می دانید چرا قزوینی ها به سریال نرگس می گویند سریال بهروز ؟

نظرات 2 + ارسال نظر
محبوب چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:05 ق.ظ

سلام. اینکه حق ما چیه و چی نیست رو که یه نفر دیگه که اختیارات مطلق داره و آگاه ! ؟ به زمان و مکانه تعیین میکنه و شش تای دیگه هم تایید ! . نیست اینطور !:)
اونها هم حتما چون خیلی غیرتی اند اینجور می گند !!!
هر چی باشه اسم یه دختر سر زبون ها صورت خوشی نداره !!!!

علیرضا قراباغی چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 06:22 ب.ظ

باز که نق زدی سید! راه حل چیه؟ ما هضم بشیم توی این دنیا؟ بریم خودمون رو تسلیم کنیم به یک طرف تضاد؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد