جهنم کافران

خداوند متعال بهشت را برای چه کسانی آفریده؟ یاچه کسانی قرار است به بهشت بروند؟ چرا این سوال تو ذهن من نشسته؟ منبریهای این زمانه ما طوری صحبت می کنند که انگار بهشت فقط برای مسلمانان و نه همه آنان بلکه فقط شیعه ها آن هم شیعه های دوازده امامی و از بین همین شیعه ها هم فقط شیعه هائی که به ولایت فقیه معتقد باشند مهیا شده است.آیا براستی اینگونه است؟ یعنی همه این میلیارد میلیارد جمعیت دنیا که متولد می شوند و از دنیا می روند  جهنمی اند؟ یا همه اینها حکم تکفیری است که ما صادر کرده ایم ؟

همکاری داشتم کلیمی ، بارها شد که بحث پیش آمد و گفت تو دین شما ، ما در کنار سگ و خوک نجس بحساب می آئیم .پر بیراه نمی گفت! تو رساله های تمام مراجع که همه از رو دست هم دیگر نوشته اند در بیان انواع نجاسات کافر هم گنجانده شده و در توضیح کافر آمده "کافر یعنى کسى که منکر خدا است، یا براى خدا شریک قرار مى‏دهد، یا پیغمبرى حضرت خاتم الانبیا محمد ابن عبدالله صلى الله علیه و آله و سلم را قبول ندارد، نجس است"، یا به زبان ساده هر کس مسلمان نیست کافر است.  آیا کفر و کافری همین است؟

نظرات 2 + ارسال نظر
علیرضا قراباغی پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:37 ق.ظ

از شما بعیده آقا سید! این مزخرفات <متین> رو چرا تو سایت خودتون نوشتین؟

محبوب پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:13 ق.ظ

موضوع خیلی بحث برانگیزه ! اسلام دین رحمته و پیامبر اسلام رحمته للعالمین. بنابراین با رجوع به عقل که یکی از منابع راحت و قابل دسترسی ( البته نه برای همه ) است می توان نتیجه گرفت که حتی بهشت و جهنم هم از تیر رس مقاصد و مطامع این گروه در امان نمانده !! و این جای تاسف داره که انسانها رو بر اساس نوع خداپرستیشون جدا کنند و از همین الان آخر و عاقبت همه رو تعیین کنند! و همین افکار نادرست و غبر منطقی اینهاست که ما رو پیش دوست و آشنای غیر مسلمان شرمنده کرده !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد