غم

درخواب ناز بودم شبی دیدم کسی در می زند

در را گشودم روی اودیدم غم است در می زند

ای دوستان بی وفا از غم بیاموزید وفا

غم با همه بیگانگی هر شب به من سر می زند

نظرات 5 + ارسال نظر
محبوب یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 08:43 ب.ظ

امیدوارم این شعر وصف حال شما نباشه !
عید شما هم مبارک و طاعات قبول.

می گویند از خدا پرسیدند چرا غم را آفریدی؟ گفت غم را برای خودم آفریدم .چون تا بنده ها یم غمگین نشوند به یاد من نمی افتند.
حالا کو تا عید.شنیدیم به دلیل استقبال زیاد مردم از ماه رمضان قراره دو روز دیگر تمدید بشه !!!!!!!
اول ماه رمضان که دنبال هلال ماه بودند علما معتقد بودند چون انوشه انصاری رفته کره ماه نباید به دنبال هلال ماه بود چون کراهت دارد.خدارا شکر که زودتر برگشت زمین شاید زودتر ماه را ببینند.!!!!

ساغر یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:38 ب.ظ

قشنگ بود
واقعا آقایان علمااینطوری فکر میکردند و بخاطر این خانم نگاه نمی کردند من که باورم نمیشه.

چرا آقایان علما؟ یعنی ما خانم علما نداریم .اتفاقا در همین قضیه انوشه انصاری جرقه از طرف همین خانم علما زده شد چون آقایان علما دنبال هلال ماه بودند خانمهای علما که گاهی علمشان سر تر است بهشان معترض شدند که تو آسمون دنبال چی می گردید و اینجا بود که بعله!!
اصلا موضوع در مورد غم و بی وفائی دوستان بود چه ارتباطی به انوشه انصاری و علمای خانم و آقا داشت و مارا مجبور می کنید سیاسی بنویسیم . بی خیال!!!

محبوب دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 07:16 ق.ظ

الان هم انوشه برگشته دیگه هیچ انگیزه ای نمونده !:)
ما خانم علما داریم شما ندارید !!؟:))

همکلاسی دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 03:57 ب.ظ

سید جان شعر گفتی شریک غم پیدا کنی! فایده نداشت ! برو واسه خودت !!!
اما انوشه ! ظاهرا علما تا ۴۰ روز نگاه کردن به ماه رو حرام کردن!
عیدتان مبارک!
چقدر !!! استفاده کردم!!

علیرضا قراباغی دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:32 ب.ظ http://elernews.blogsky.com

I wish your worship and your fasts have been accepted and will be appreciated by Allah

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد