تبلیغات برفی

آخر پائیز را دریاب

آخرین ساعات تبلیغات انتخاباتی هم امروز سپری شد.معمولاً در این ساعات تبلیغات خیابانی به اوج خود می رسد.در نقاط پر رفت و آمد سنگفرش(آسفالت فرش) خیابانها پوشیده از برگه های انتخاباتی است.برف امروز و بخصوص غروب حساب کازه کوزه ها را بهم ریخت. اما بازهم دست بر دار نبودند.از عسلویه بر می گشتم .تو خیابان ولوله ای برپا بود.برف به شدت می بارید.هوس کردم پیاده روی کنم.لحظات جالبی بود.یک لیست انتخاباتی را از یک جوانک که زیر آن برف شور و حال خاصی داشت گرفتم. لیست گمنامی بود اما چیزی که برایم جالب بود ناشنوا بودن یکی از کاندیداها بود که با عباراتی جلوی نام او نوشته شده بود. با اینکه قبول دارم که معلولین(که زیاد از این عبارت خوشم نمیاد) توانایهای زیادی دارند اما با خودم گفتم این بنده خدا اگر انتخاب بشود تو شورای چطور می تواند در مباحث شرکت کند و یا حرفش را به دیگران منتقل کند. حتماً یک مترجم همراه خود خواهد داشت. مثل این خانم کوچیکه که تو تلویزیون میاد و با دستهاش حرف می زنه. بهر حال این هم مدلی بود برای خودش .اما هر چه باشد به گمانم از آبجی پروین و دارودسته اش بهتر خواهند بود.حتما شرکت کنید و رای دهید

نظرات 1 + ارسال نظر
محبوب پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 05:25 ب.ظ

در واقع ! اگه نخوایم بگیم همه٫ اکثر مسئولین به نوعی ناشنوا هستند !! دیدید که توی جلسات همه فقط حرف خودشونو می زنند و شنونده خیلی کمه !! حالا این بنده خدا از همین الان اعلام کرده که بعدا کسی مدعی نشه !این عکس خیلی زیباست رفتیم ولایت و برگشتیم :-)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد