حفظ تنگه

زمانی که احمدی نژاد را رئیس جمهور کردند و قرا شد زریبافان از اعضای شورای شهر هم پستی در دولت بگیرد و لازم شد استعفا دهد دیدند تاجزاده اصلاح طلب که نفر شانزدهم بود وارد شورای خواهد شد.آن موقع از قول یکی از آقایان گفته شد که شورا حکم "تنگه احد" را دارد که نباید به هیچ عنوان آن را ترک کنیم.

حالا هم از جریانات به این نتیجه می رسیم که قاعده هیچ استثنا بر نمی دارد حتی شده آرا مردم هم دستکاری شود. کوچک زاده نماینده مجلس به صراحت گفته :

حضور حتی یک نفر از کسانی که برای رسیدن به اهداف خود در 8 سال گذشته، از ریختن آبروی نظام جمهوری اسلامی ابا نکردند، در شورای شهر به ضرر ملت است ... ... اگر کسانی که قبلا امتحان خود را پس داده اند و اکنون هم برای تحت تاثیر قرار دادن فضای انتخابات و ایجاد التهاب در جامعه ، به مراجع ذیصلاح مراجعه و نامه نگاری می کنند، به شورای شهر راه یابند ، خواهیم دید، چه گلی بر سر ملت خواهند زد. لینک

اوضاع بخوبی پیش می رود. باور کنید این را با باور قوی می گویم. نه اینکه ناراحت نباشم. در این چند روز دوباره همان حس و حال سوم تیر بهم دست داد همان اوضاع بحرانی ، شاید باید چنین روندی اتفاق بیفتد تا عمق فاجعه مشخص شود. اگر رای نمی دادیم می دانید اینها چقدر راحت تر بودند سریع همان دیروز صبح نتیجه را اعلام می کردند.

کسانی که کودتائی بر سر کار آمده اند ، نیامده اند که به همین راحتی بروند .کار خیلی سخت تر از یک روند آزاد و دموکراتیک است.باید صبر کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد