فرمایشات

********

آیت الله العظمی صاف گلپایگانی:

تبلیغات سوئی می شود تا بانوان را برای حضور در عرصه های غیر سنتی تشویق کنند که زنان باید هوشمندی خود را در مقابل این توطئه ها حفظ کنند.
چه معنایی دارد که یک خانم 4 سال همیشه در جلسات با مردان نامحرم نشست و برخاست کند و برای ورود به این عرصه با دیگران رقابت کند.

ایشان بزرگترین عبادت بانوان را خانه داری و تربیت نسل های با تقوا برشمردند و تاکید کردندک حضور بی رویه بانوان در اجتماع، نظام جامعه را بر هم می زندلینک

آقا کی گوش می ده به این حرفها ، مثلا همین خواهر  جناب باهنر نایب رئیس مجلس  برای رسیدن به شورا حتی کارهائی را که نپذیرفته را نیز بعنوان سوابق خود مطرح کرده است

وهمین خانم آرزو بابادی نفر دوم شورای شهر اهواز که شغل اش فروشندگی لوازم آرایش بوده حالا قرار است چهار سال با یه عده نامحرم نشست و برخاست کند. معنی نداره .

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
محبوب پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:24 ب.ظ

بله ! یادمون نرفته قبل از انقلاب هم آقایون با دادن حق رای به خانمها مخالف بودند !و یکی از شدیدترین درگیری ها بخاطر مخالفت رهبر با این موضوع و در پی آن اعتراض طلاب و به خیابان ریختن مردم ! اتفاق افتاد. و جالب اینکه بعدها همه مدافع حقوق زنان شدند ! ! احتمالا این آقا هنوز از افکار سی سال پیشش دست برنداشته که هیچ خفن تر !‌هم شده :)
این خانم مخدره ! هم احتمالا از سوز جگر ! بند آخر رو به لیست افتخاراتش اضافه کرده.
نفهمیدم اشکال فروشندگی لوازم آرایش چیه ؟!( از نون شب واجبتره برای بعضی ها )
حداقل این خانم مستقله و عرضه کسب و کار داره و افتخارش خواهر اینو همسر اون نیست !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد