عکس امام تو ماهه ؟

پنجشنبه ای تو مسیر داشتم ویژه نامه" هفت روز" همشهری را می خواندم .ویژه نامه ای که پنجشنبه ها ضمیمه روزنامه است.موضوع این هفته اش هم شب یلدا بود.عکس فوق درست به همین اندازه در پائین یک ستون شعر بمناسبت این شب چاپ شده بود. اتفاقاً عکس را هم دیدم اما تصور نمی کردم که این عکس دستاویزی علیه یک روزنامه دیگر شود. غیرتمندان جامع نگر ما می گویند تصویر این پیرمرد در ماه امام است!!

حال اگر تصویر امام هم باشد مگر موقع انقلاب نمی گفتند" ممد...تو چاهه   عکس امام تو ماهه" حالا چون این کلاه بوقی سرشه بد شده ، بابا این تصویر بابا نوئله .

اینها که چنین تصوراتی به مخیله اشان می رسد فکر نمی کنند که تو این اوضاع واحوال کی جرات می کند چنین کاری انجام دهد. اما شبهه برانگیز است. مردم ما هم که خدای شبهه و شائبه هستند.هر چیزی را به بدترین شکل و توهین آمیز ترین حالت آن تفسیر می کنند.

خاطرم میاد سال 71 مجله علمی فاراد عکس فوتبالیستی را چاپ کرد که از دید همین آقایان سرش شبیه امام بود.شیشه های دفتر مجله را پائین آوردند و مدیر مسئولش را دادگاهی کردند.

البته تا این لحظه خبر توقیف آن نیامده اما با توزیع این عکس در نمازجمعه و فضای خفقان آور حاکم بر مطبوعات هیچ بعید نیت چنین اتفاقی بیفتد.شاید دولتیان حاکم که انتخابات شورای شهر را به طیف قالیباف باخته اند برای تلافی از شهرداری و شورای شهر، ارکان این روزنامه پر طرفداررا نیز همچون ایران به نفع خود مصادره کنند.

نظرات 1 + ارسال نظر
دکتر هوهولوهو جمعه 8 دی‌ماه سال 1385 ساعت 05:35 ق.ظ http://dr-huhuluhu.persianblog.com

سید مجید گرامی! روز هفت را بستند و نزدیک به ۴۰ نفر را بیکار کردند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد