NO ISLAMIC

بحث "فن" آوری هسته ای کم کم داره تبدیل به "فنا" وری هسته ای می شود.می بینید به همین راحتی ،حکایت ما با این قطعنامه های ملایم ، حکایت همان قروباغه ای است که برای پختنش تو ظرف آب سردی انداخته اند و حرارت را کم کم زیاد می کنند. و ما ،همان قورباغه ،هر لحظه بر این باوریم که شرایط زیاد تغییری نکرده و خبر از افزایش درجه حرارت نداریم.

البته صحبتهای هاشمی در روز عید قربان گوشه ای از این حرارت را برملا کرد اما قرار است مردم زمانی متوجه شوند که کاراز کار گذشته و حماسه وار وارد عرصه شوند آنگونه که صم و بکم فقط فریاد بزنند و کفن پوش شوند .برای چه ؟ خودشان هم ندانند!!

این موضوع رقاصی داره خوشمزه می شه . تا حالا صحبتهای رحیم مشائی را شنیده اید. تیپ حرکاتش عین مستر بینه ، حالا این مصاحبه اش که محشره ، تصور کنید آنجا که اعتراض کرده به مجلس رقص و به رئیس سازمان کنفراس اسلامی ! گفته: NO ISLAMIC چقدر بامزه بوده و تازه تا آخر هم نشسته و دست هم زده البته همه اش مونتاژ شده !

گفته:

من اول آن هستم ولی نمی‌دانستم که چیه. همان موقع دبیر کل سازمان کنفرانس اسلامی هم کنار من نشسته بود، مجلس لهو و لعب خصوصی که نبود.

 کل فیلم 5 ساعت است و همان دقیق اول رقص شروع شده و مشائی تا آخر حضور داشته ، گویا چون رئیس کنفرانس اسلامی بوده پس نتیجه می گیریم لهو و لعب نبوده چون رئیس سازمان کنفرانس اسلامی حکم ولی فقیه جهان اسلام را دارد

 یه جا می گه یادم نیست ولی دو سه تا از وزرا بودند و جای دیگر عنوان می کنه 21 وزیر در اجلاس حضور داشتند

 

نظرات 1 + ارسال نظر
پسر نیمه شب سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:56 ب.ظ

می دونی دم از همه چیز در این مملکت می زنند که از هیچ کدامش خبری نیست . توی همین تاکسی های تهران یکی از مسافر هایی که در مورد یکی از سران مملکتی صحبت می کرد توسط یکی دیگه از مسافرا دستگیر شد و خدا میدونه به کجا بردنش . آزادی بیان تو این مملکت نقش کشک رو داره و این در حالی که در آمریکای جنایتکار فیلم های زیادی بر علیه سران بزرگ مملکتی ساخته و نمایش داده میشه ...بدون اینکه کسی دستگیر بشه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد