نظام هماهنگ هماهنگ

دیروزپیام کوتاهی دریافت کردم مبنی بر اعتراض به اجرای نظام هماهنگ حقوق کارکنان دولت و در آن خواسته شده بود این پیام را برای 20 نفر دیگر نیز ارسال کنم. گویا قرار است این قانون پس از تصویب از سال آینده اجرائی شود. سایت نفت نیوز پیگیر اعتراضات کارکنان صنعت نفت به این موضوع است و نامه ای نیز برای رئیس مجلس تهیه شده است.

اصلا نمی خواهم قضاوتی در این رابطه بکنم ولی آنچه مسلم است از روزی که عده ای (نام نمی برم) تو خیابانها راه افتادند و به بهانه کمی حقوقشان فیش های حقوقی کارکنان نفتی را بعنوان مدرکی در ارتباط با وجود تبعیض در ارکان دولتی بالا بردند تا امروز که گروهی بر سر کار آمده اند که شعارشان مبارزه با مافیا ی نفت است زمان زیادی نگذشته است.

تجربه تاریخی است که عده ای خواسته های گروهی دیگر را مستمسکی برای پیشبرد اهداف شوم خودشان قرار می دهند. کافیست به پیش نویس این لایحه نگاهی بیندازید. این لایحه نفع زیادی عاید کسانی که به حقوقشان معترض بودند نخواهد کرد. و چه بسا حقوق همانهائی را که به آن معترض بودند را نیز خراب خواهد کرد. می دانید ! اینجا نمی آیند حقوق آن کسی که کم است را زیاد کنند بلکه برعکس حقوق بیشتر را کم می کنند . حالا حساب کنید حداکثر حقوق یه کارمند چقدر می تواند باشد که همان را هم می خواهند سرو ته اش را بزنند.

اینها مساوات را عین عدالت می دانند. و حالا به اسم حذف زمان کارکرد و جایگزینی کارائی اعمال سلیقه مدیریت را وارد محاسبات خواهند کرد که نتیجه آن ایجاد تبعیضی به مراتب گسترده تر خواهد بود.

نظرات 1 + ارسال نظر
محبوب دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:50 ق.ظ

یکی نیست از این دولت بپرسه : به کجا چنین شتابان ؟!!شعار نفت سر سفره مردم کجا و بریدن نان از سر سفره نفتی ها کجا !! از ماست که بر ماست !!

اینجا هم خبری نیست نمی دانم از دید اونا چه جوری به نظر میاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد