دوساله؟

قدیما، الان را نمی دونم ، تو مدرسه به کسانی که یک سال رد می شدند و سال بعد دوباره همان پایه می نشستند ، دو ساله می گفتند. جاشون هم معمولا ته کلاس بود .لژنشین بودند.معلمی داشتیم که  وقتی می خواست بفهمد برخی از این دانش آموزان دوساله هستند یا نه؟ می پرسید ، گوساله ای ؟ طوری این عبارت را ادا می کرد که اون نفر که ته کلاس نشسته بود فکر می کرد که می گه دوساله ای؟ و او هم ندانسته تصدیق می کرد.

حالا من در این وبلاگ دو ساله شدم . گوساله نه ! دو ساله.

البته فکر کنم گوسالگی نفعش بیشتر بود،اگه می شد!! حالا که نشده.

 

نظرات 10 + ارسال نظر
محبوب شنبه 30 دی‌ماه سال 1385 ساعت 04:47 ب.ظ

چه خوب ! منظورم دو ساله شدن وبلاگتونه! مبارکه امیدوارم ۱۰۰ ساله بشه.

خیلی ممنون
این سریعترین اظهار نظر به مطلب من بود و شما برنده جایزه خوش حسابی شدید مبارکتان باشد!!
واقعادر این مدت حضور شما بعنوان پای ثابت نظر دهی این وبلاگ من را شرمنده کرد
باز هم سپاسگذارم

someone شنبه 30 دی‌ماه سال 1385 ساعت 05:41 ب.ظ http://yaveh-gooyan.blogsky.com

سلام ..
چه جالب ....
تبریک می گم .. ایشاالله ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ سال بنویسی !!!!

موفق باشی

کاوه شنبه 30 دی‌ماه سال 1385 ساعت 05:47 ب.ظ

به به حاج مجید
مبارکا باشه ایشاالله این گوساله گاو شه
زبون درآورده؟
می خواستم اولین نفر باشم اما تیز تر از من پیدا شد
حالا جایزه خوش حسابی چی هست؟

حالا!!

ساغر شنبه 30 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:30 ب.ظ

من هم تبریک می گویم
امیدوارم همچون همیشه خوب و مفید بنویسید

علیرضا قراباغی یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 05:15 ب.ظ http://elernews.blogsky.com

بر هر چه نوشته سید بی همتا٬
از عالم ارواح: مبارک بادا

درود بر شما

پسر نیمه شب یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:24 ب.ظ

امیدوارم ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ساله بشی داداش گلم

محبوب دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 08:43 ق.ظ

حساب شما کردیت شد !:))
از شما هم ممنونم که صبورانه اضهارنظر های منو تحمل کردید.

وحید دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:49 ق.ظ

نوشته جان تولدت مبارک !!!

وحید دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:51 ق.ظ

در مورد عکس:
گمونم نخودچی خورون اکبر شاه باشه !!!!

بابک دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 05:35 ب.ظ

دوست عزیز
تبریکات مرا هم بپذیرید

می پذیرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد