شهر ویرانه

*صبحی مسافتی که روز های خلوت می توان ربع ساعت طی کرد یکساعت و نیم رفتم.تا رسیدم شرکت له بودم. باور کنید یکباره همان اول وقت تمام پتانسیل آدم خالی می شه.کلی زمان صرف کردم تا بتونم تمرکز کنم و بر اعصابم مسلط بشم. دیروز هم همین گونه بود. همیشه همین بوده ولی این یکماه آخر سالی بدتر از این هم خواهد شد. همان حرص زدن رایج مردم که تازه یادشون می افته که آخر ساله و باید یه سری کارها را انجام بدهند.هر روز می گذره از این شهر خراب شده بیشتر متنفر می شم.

 

* اعلام شد خط فقر در تهران 400 هزار تومان است. این هم دیگر نشانه مصیبت زدگی این شهر است. فی الواقع اینجا مدینه الفقراست. براستی چند نفر تو تهران این میزان دریافتی دارند. اینان اونائی نیستند که تو ماه رمضان تو برنامه جشن رمضان نمایش می دهند اونا کارشان از خط و فقر و بدبختی گذشته . این خط فقر مال اونائی است که یه محل درآمدی دارند اما تکافوی مخارجشان را نمی کند . واقعا به چه چیزی می توان تو این ویرانه مانده دلخوش بود.

یادم نبود !!دلمان خوش است که آقا در این شهر است.

نظرات 3 + ارسال نظر
محبوب دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:22 ق.ظ

زندگی در تهران واقعا خطرناکه!! بیشتر این خستگی ها و عصبانیت ها و از دست دادن انرژی اول صبح مربوط به آلودگی هواست . آهنگ زندگی اونجا خیلی تنده اصلا آدم نمی فهمه ساعت ها چطوری تلف می شند !به رفتن ازاین شهر فکر کرده اید؟ (‌ببخشید که نمک به زخمتون پاشیدم خواستم بگم حق دارید که نخواهید اونجا زندگی کنید )

آلوده شدیم و هر چه هم می گذره بدتر از قبل میشه

ساغر دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:28 ق.ظ

می گویند تهرانی ها ۵ سال کمتر از ساکنان دیگر شهرها عمر می کنند.این هم یکی دیگر از برکات آن است

پسر نیمه شب دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 08:18 ب.ظ

سلام.شاید حالا دیگه منم جزئی از تهرانی ها به حساب بیام. راست میگی الان هست که معنی واژه زیر خط فقر را درک می کنم ولی تا صحبت به اینجا می رسد و حرفی پیش می آید می گویند هیچ نگو که همین لقمه نانت را هم میبرند ... هرشب از آمریکا و اسرائیل و کوفت و زهرمار می شنویم ولی کسی حرفی از درد دل مردم نمی زند که حالاست که به چشم خودم می بینم که چطور مملکت را چپاول می کنند .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد