زودبازده

سه شنبه ای رفتم بوشهر تا بلکه بتوانبم بخشی از نیاز ریالی طرح را از تسهیلات بانکی استفاده کنیم.حالا چرا بوشهر؟

دولت جدید یا بهتر بگوئیم احمدی نژاد با برهم زدن ساختار برنامه بودجه ، آن را شقه شقه کرده و بین استانها تقسیم نموده از طرفی بانکها را نیزدر زمینه پرداخت اعتبار زیر نظر استاندارها قرار داده است.

و این بدان معناست که اگر کسی وام می خواد باید بره سراغ استاندار.

پیش خودم گفتم این همه که از طرح های استانی صحبت میشه خوب چی بهتر از این طرح ما.مستقیم رفتم مدیریت بانک تجارت بوشهر، از قبل آشنا بودیم.وقتی دلائل منو برای مراجعه ام شنید گفت ایکاش اینگونه بود. ما هم خسته شده ایم.

گفت: تسهیلات جدید را به طرحهای زود بازده!! می دهند. گفتم :طرح زود بازده یعنی چی؟ و چرا فقط به این طرحها؟ گفت: بخشنامه شده طرحهای زود بازده طرحهائی هستند که بین 5 تا 50 نفر را بکار مشغول کنند و حداکثر تا شهریور سال آینده نیز به بهره برداری برسند.گفتم: یعنی مغازه زدن.گفت :دقیقاوتازه همین هم جذب نمیشه و به شدت به استاندارها فشار آورده اند وحتی تهدید به برکناری شده اند اگر نتوانند این کار را انجام دهند.برای همین به دستورهای عجیب نیز صادر می کنند. مثلا چند وقت پیش دستور دادند به فردی که می خواست مینی بوس بخره وام طرح زود بازده بدیم هر چی گفتیم شامل این نمیشه گفتند دستور همینه. اینها می خواهند فقط آمار خودشان را بالا ببرند. یکسری کار نمایشی که هیچ اثر مثبتی تو استان بجا نگذاشته است.

نظرات 1 + ارسال نظر
حضرت عشق --** روزبه **-- جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:23 ب.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

...وقتی می یای صدای پات از همه جاده ها می یاد...
انگار نه از یه شهر دور از همه دنیا می یاد...
تا وقتی که در وا میشه لحظه ی دیدن می رسه ......
همه ی حاده ها به سینه ی من می رسه........

حضرت عشق به مناسبت فتح یه آرزو
آپ شد
منتظرتم
فعلا........
----------یا حق ! --------

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد