احساس مسئولیت

هیچی سر جای خودش نیست. هر کی تا یه نریبونی بدست میاره به خودش اجازه می ده در هر زمینه ای اظهار نظر کنه . اظهاراتی که می بایست از زبان کس دیگری بشنویم. گویا در تقسیم کار هم آقایان به اشتباه افتاده اند و یا شاید روایتی پیدا کرده اند که اگر اینگونه عمل کنند امام زمان زودتر ظهور می کند.

مثلا در حالی که رئیس جمهور این مملکت بجای ایجاد زمینه فعالیت از مبارزه و برخورد با مفسدان اقتصادی نام می بره و بدون هیچ محکمه ای و بصورت دستور رئیس یک بانک را برکنار می کنه ، رئیس قوه قضائیه از لزوم امنیت سرمایه گذار و لزوم بازگشت سرمایه های خارج از کشور و ایجاد اطمینان در این زمینه سخن می گه. حتی ایشان چند روز پیش در جای دیگری از عملکرد دیوان محاسبات و بازرسی کل کشور که کارشان فقط بزرگ کردن اشکالات کارهای اجرائی بود انتقاد کرد و گفت در طول این سالها هرگز کسی را بخاطر کارهائی که می توانست انجام بدهد و نداد زیر سوال نبردند و هزینه فرصت از دست رفته در هیچ جا مورد سوال واقع نشده است. البته این جای خوشحالی است که رئیس یک قوه این عبارت کلیدی اقتصادی را که بکار می برد اما چه فاید که آنها که باید به این مسائل توجه کنند اصلا تو باغ نیستند و یا تا می آیند یاد بگیرند که اوضاع و احوال چگونه است افتخار خدمتگذاری را به یکی دیگه وامی گذارند.

دیروز وزیر ارشاد از عامل گرانی مسکن صحبت کرده و گفته یک بانک خصوصی باعث و بانی این گرانی بوده و یا در جائی به مطبوعات هشدار داده که زیاد به پرو پای نیروی انتظامی بخاطر مبارزه با بد حجابی نپیچند و الا روزنامه اشان را تخته می کنیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
محبوب دوشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:30 ق.ظ

در همین راستا ! می گند! قراره رئیس دیوان محاسبات شهردار بشه !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد