امروز با هم میهن

 

روزنامه هم میهن امروز منتشر شد. روزنامه ای به سردبیری محمدقوچانی ، سردبیر سابق روزنامه شرق که آن نیز قرار است فردا منتشر شود. با آمدن قوچانی به هم میهن باز هم همانند شرق شاهد یک روزنامه پربار هستیم. آنقدر مطلب خواندنی در این روزنامه گردآوری شده که یک روزه نمی توان همه آن را خواند. بیشتر به هفته نامه شبیه است تا روزنامه.

اینکه کرباسچی باردیگر پذیرفته تا حضوری دیگر در این عرصه داشته باشد جای تعجب داره اما کارزار مجلس هشتم و در پی آن ریاست جمهوری دهم دیدنی خواهد بود. پس از دوسال از حکمرانی دولت جدید و در آستانه انتخابی دیگری ، موعد ارزیابی گذشته است .اگر فرصتی پیش آید و غوغاسالاران اجازه دهند زمینه برای نقد روزها و فرصتهای از دست رفته فراوان است.

حالا منتظر بمانیم تا فردا که شرق هم چاپ می شود.نمی دانم شرق بدون قوچانی چگونه خواهد بود. امیدوارم با خواندن شرق جدید نگوئیم "خدابیامرز شرق" .تا آنجا که مطلعم و امروز شاهد بود گروهی نیز از کادر سابق شرق به هم میهن کوچ کرده اند. دیگر پذیرفته ایم که نباید انتظار عمر طولانی برای این نوع از مطبوعات داشته باشیم.پس امروز و فردا را خوش بداریم . چرا که عده ای در تلاشند تا ذره ای به آگاهی جامعه بیفزایند.

از اینکه می بینم تغییری هر چند اندک در ظاهر یکنواخت روزنامه ها پدید می آید خوشحالم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد