برنامه نود

هرهفته سعی می کنم برنامه نود را حتما تماشا کنم. نه بخاطر فوتبالی بودن آن و یا تفسیر بازی تیمها و یا اینکه بفهمم در فلان صحنه خطا اتفاق افتاده یا نه. گر چه دانستن اینها هم خوب است ولی علت اصلی علاقمندی ام یا به نوعی پر بیننده بودن این برنامه آن است که برنامه نود آزادترین برنامه نسبت تمام برنامه تلویزیون است.در حال حاضر هیچ برنامه دیگری به این شکل در تلویزیون اجرا نمی شود. برنامه ای که من آن را " روبرو نمودن" می گویم. به چالش کشیدن باشگاهها ، فدراسیون و بسیاری از افراد و نقد زنده و رودرو بسیاری از رفتارها و گفتارها و بررسی واکنشها از نکات جذاب این برنامه است. البته نباید از اجرای خوب عادل فردوسی پور هم غافل شد که به خوبی از عهده آن بر می آید. هر بار که این برنامه را می بینم با خودم می گم کاش در زمینه های دیگر نیز اینچنین برنامه هائی تهیه می شد. تصور کنید در باب مسائل مجلس ، شورای شهر، مطبوعات ، مسائل روز جامعه شبیه این برنامه تهیه می شد چی می شد؟ شاید چنین روزی برسد .

موضوع باشگاه پرسپولیس دیشب بحث جالب برنامه بود. حرفهای محمد حسن انصاری فر مدیر عامل پرسپولیس شنیدنی بود. دیشب صراحتاً گفت که بیست روز پیش علی آبادی و سعیدلو از او خواسته اند که استعفا دهد تا کاشانی که عضو شورای شهر تهران است مدیر عامل شود. جالب است که کاشانی و بیادی عضو دیگر شورا یکامه پیش یکباره به عضویت هیات مدیره پرسپولیس درآمدند .دو نفر هیاتی که یکشبه عاشق و دلباخته باشگاه پرسپوبیس شدند . گفته شد به سفارش احمدی ن‍ژاد این کار انجام شد تا در شورای شهر رای این دو نفر باعث شود تا قالیباف شهردار نشود .حتی بیادی کاندید شهرداری هم شد و رقابت نزدیکی هم با قالیباف بهم زد.اما موفق نشدند . بعد از واکنش شدید تماشاگران پرسپولیس که در استادیوم آزادی خانواده کاشانی و بیادی را مورد لطف قراردادند و حمایت 70 نفر از نمایندگان مجلس از انصاری فرد ( همه مشکلات رفع شده بود ) حالا دیشب همان آقای علی آبادی و کاشانی از انصادری فرد می خواستند تا به سر کار خودش برگردد که او هم ماجرا بیان کرد.جالب آنکه انصاری فرد با کاشانی سلام و علیک هم نکرد . حالا عده ای می گویند " حسن " این کار را نکن "حسن" ، "حسن" این کار خوبی نیست که تو برگردی " حسن".

این برنامه با وجود طرفداران بسیار مخالفانی هم دارد. مثلا همسر گرامی یکی از مخالفان پروپا قرص این برنامه است و تا بتواند زمینه ندیدن آن را فراهم می کند. یکباره محو مجادله دو طرف هستی می بینی با جاروبرقی اومد جلوی تلویزیون و مشغول جارو کردن می شه و یا دیکته گفتن به بچه ها و رفع اشکالات درسی آنها دقیقاً با زمان این برنامه مصادف می شه .البته معلومه که تمام این کارها اتفاقی حادث می شه و اشکال از ساعت نامناسب پخش این برنامه است.

نظرات 1 + ارسال نظر
محبوب سه‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 07:43 ب.ظ

یه جائی نوشته بود: اگه مردها زنها رو بفهمند و زنها فوتبال رو ٬ تفاهم کامل برقرار میشه :)
اما فکر کنم اشکال نه از ساعت برنامه باشه و نه فوتبال٬ اشکال یه جای دیگه است !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد