یه مطلب کاملا وبلاگی

دیشب پشت در ماندم و بچه ها راهم ندادند گفتم ببین آخر عمری به چه روزی افتادیم باید خواهش کنی تا در را باز کنند. چون این روزها به شکل سرسام آوری سرم شلوغ است . فرصت فکر کردن در باره مطالب دیگر پیدا نمی کنم بخصوص که شخصی باشه.

بالاخره در را با کردند تازه فهمیدم یکسال دیگه از عمرم گذشته خودم خبر نداشتم حالا اونها می خواستند سوپ ریزم ! کنند همسر گرامی هم تزئینات را انجام داده بود به در و دیوار زنگوله منگوله آویزون کرده بود و از طرف خودش و دخترا کادو و کیک خریده بود .من هم از این بابت بسیار خوشحال بودم . عکس هم گرفتم اما چون حجمش بالا بود نشد که اینجا قرار بدم .اگر تونستم سایزش را کوچک کنم  این کار را می کنم.

برای یه بار هم که شده گفتیم از این مدلی بنویسیم ببینیم چی می شه. 

 

پ ن: بالاخره برای اولین بار از عکسهای خودم در وبلاگم استفاده کردم

 

نظرات 11 + ارسال نظر
محبوب چهارشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:53 ب.ظ

تبریکات ما را هم بپذیرید. خدمت همسر گرامی هم عرض می کنم آفرین و تبریک.
اتفاقا خیلی خوب شده:)

وحید پنج‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:13 ق.ظ

مبارک است انشاء الله!

کاوه پنج‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:44 ق.ظ

حاج مجید مبارکا باشه
ببینم هنوز از غار نشینی دست بر نداشتی دنیا مدرن شده این چه قیافه ای است گرفتی

همکلاسی پنج‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:00 ق.ظ

تبریک و هزاران شادباش!
صد سال به از این سالها !

پیروی پنج‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:22 ق.ظ

مبارک باشد . امیدوارم که ۱۰۰۰ ساله بشید . همیشه سالم و تندرست .

؛خوب آدم که مدیر مالی باشه اونهم مدیر مالی یک شرکت به این عظمت ، طبیعی هست که سرش اینقدر شلوغ بشه !!!!!!!!

بابک پنج‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:41 ب.ظ

سید جان تولدت مبارک
همیشه سالم همیشه نویسنده وبلاگ
خوش باشی جوووووووون

ساغر پنج‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 02:37 ب.ظ

سلام
حالا چرا یه دونه شمع روشن کردید؟
برای رد گم کردن؟ آقایان که نباید مشکلی داشته باشند
اما عکس هنری زیبائی هم گرفتید
تولدتان مبارک

محبوب پنج‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 03:02 ب.ظ

خیلی رمانتیکه ! هم کیک هم عکس:) واقعا آفرین.

محسن همتی پنج‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 06:49 ب.ظ

آقا مجید من هم به نوبه خود فرارسیدن یکسالگی ات را تبریک می گویم امیدوارم هرچه زودتر از این وضعیت خارج بشی و شاهد سیمای نورانی ات باشیم

علیرضا قراباغی پنج‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:11 ب.ظ http://www.persianblog.com/posts/?weblog=fasle-aval.persianblog.

تبریک! حالا هی برو بشین پای برنامه نود! خونه رو برای همچین جشنی آب و جارو می کردن شاید!
ضمنا از این که برای اولین بار عکس آپلود کردی هم بهت تبریک میگم. برای کوچیک کردن عکس ها٬ این آقا حامد یه چیزایی نوشته که راستش من سر در نیاوردم. به هرحال لینکش رو گذاشتم. توی قسمت کامنت ها نوشته.

شاید ! آدم که از کار این خانمها سر در نمیاره .
دنبال photo shop بودم cd اونو گم کرده بودم بالاخره یه دونه پیدا کردم و درست شد.از لطف بیدریغ شما هم ممنونم

وحید جمعه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:41 ق.ظ

سید جان اون عکسهائی که می گی (بقول کاوه مربوط به دوره غار نشینی) پس کجاس؟
من که فقط یه انیمیشن کوچولو می بینم که می خنده!!! منظورت همونه ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟

من خبر ندارم شاید !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد