اقدس خانم

داشتن همسایه خوب نعمت بزرگی است. بخصوص که در دین ما به مراعات حال همسایه نیز سفارش اکید شده است. حال بحث ارث بردن همسایه از همسایه به کنار  موضوع  استفاده از کارت سوخت همدیگر خیلی مهم است. وزیر کشور مقتدر نظام در پاسخ سوالی که پرسیده بودند آنهائی که کارت سوختشان هنوز آماده نشده چکار کنند؟ فرمودند از کارت آشنایان و یا همسایه ها استفاده کنند تا کارتشان آماده شود. اصلا چرا اینها برای همه اتومبیلها کارت سوخت آماده کردند می توانستند تو هر کوچه به چند تا خونه کارت سوخت بدهند تا بقیه هم از آن استفاده کنند.

البته از وزیر دولتی که رئیس جمهورش می گوید گوجه فرنگی را از محل ما بخرید ارزانتر است هیچ بعید نیست که چنین راهکاری ارائه دهد. اصولا آقای رئیس جمهور 15 سال فکر کرده تا چنین افرادی را انتخاب کند تا اینگونه مملکت داری کنند و راه حلهای ناب ارائه دهند. راستی اگر 15 سال فکر نمی کرد حداقل یه مقدار فسفر برای این روزها باقی می گذاشت بهتر نبود؟

بهر حال، حالا که پیاز و سیب زمینی و نون و اطو خودتان را از خونه همسایه تهیه می کنید کارت سوخت هم روش ، همسایه خوب برای همین روزهاست .

 ببخشیدآ مزاحم شدم ، اقدس خانم کارت سوخت دارید ؟ یه دقیقه به ما قرض بدید. امشب خونه آبجیم اینا دعوتیم با ماشینومون می خوایم بریم بنزین نداریم. ببخشید توروخداآآآ

نظرات 3 + ارسال نظر
محبوب پنج‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 03:03 ب.ظ

خاک عالم !اگه اقدس خانم هم نداشت چی؟!

ساغر پنج‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 06:51 ب.ظ

خیلی جالب بود

علیرضا قراباغی پنج‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:27 ب.ظ http://balatarin.info/permlink/2007/5/17/1057644

از اینکه مطلب را قابل دونستید وبه بالاترین لینک دادید ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد