فتوای محرمیت

این فتوای محرمیت شیخ الازهر مصر عجب فتوائی شده ، زده رودست احمدی نژاد، به نظرم اینکه احمدی ن‍ژاد تو امارات اعلام کرد اگر مصر بخواهد تا عصر یک روزه سفارتخانه ها را باز می کنیم ، بی ربط به این فتوا نباشه.

مصریها دیدند حالا که تو ایران معلم کلاس اول بودن باعث محرمیت ابدی می شه خوردن چند قطره شیر از نظر اسلام  مطمئناً محرمیت پایدارتری ایجاد می کند.

به نظرم ورژن جدید حلیه المتقین را مصریها پیدا کرده اند و استاد مصباح هم به گل مراد فرمان داده تا ضمن برقراری رابطه با فراعنه این نسخه ناب را به چنگ بیاره .

*****

همینطوری : چند روزپیش از سر کوچه اداره که رد می شدم ، چندتا جوون طبق معمول ایستاده بودند ، به یه دختره که داشت رد می شد گفتند : معلم کلاس اولمون می شی ؟

 

درگیری خونین در میدان هفت تیر

نظرات 7 + ارسال نظر
محبوب دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:03 ق.ظ

با عرض معذرت مسخره تر از این نمی شه !

شما به بزرگواری خودتان ما را ببخشید
اما من این وسط چکاره بدیم؟

وحید دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:49 ق.ظ

این بیچاره گفته بود جهان به سوی احمدی نژادی شدن می ره ها ! ما فکر کردن باز توهم زده یا جو گیر شده !!!

ساغر دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:19 ب.ظ

ببینید چه راحت عده ای به نام اسلام و دین هر گونه که هوا و هوس خودشان طلب می کند فتوا به خورد مردم می دهند.
فرقی هم نمی کند تو کدوم کشور باشد مهم این است که بنام دین تمام این کارها انجام می شه

نفهمیدم منظور محبوب از مسخره بودن
اصل مطلب بود یا مطرح شدنش تو این وبلاگ یا هردو
فکر کنم پوزش آقا سید هم کمی انحراف داشت.

علیرضا قراباغی دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 06:00 ب.ظ http://masihalinejad.blogfa.com/post-33.aspx

نوشته های مسیح٬ هر زهرخندی را هم بر لب می خشکاند. فقط می توان گریست یا فریاد زد.
کاش عکس هایش را به صورت مستقل در وبلاگتان نگه دارید. کاش فردا خاتمی هم در اریکه ایرانیان به این درد غیر قابل تحمل جامعه من اشاره کند.

محبوب سه‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:26 ق.ظ

مسلما منظور من اصل مطلب بود و معذرت خواهی من بابت استفاده از کلمه مسخره بود ( آخه شما فکر کنید در جای که دست دادن با نامحرم حرامه !! انوقت نامحرم بیاد استغفر... !!!)

اما پاسخ آقا سید رو من هم نفهمیدم :)))

من چکاره بیدم که بگم کی تو وبلاگش چی بنویسه چی ننویسه؟!:))
از سوء تفاهمات پیش آمده معذرت می خوام.

به نظرم ساغر کمی شیطنت کرده من منظور خاصی نداشتم
پوزش خواستن که دیگر منظور داشتن یا نداشتن نداره
اصولا خوب است هراز گاهی معذرت بخواهیم تا همچون فرمت کردن اگر چیزی ته دل کسی مانده یا کدورتی وجود داره پاک شود
بازهم معذرت می خوام

بابک سه‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:08 ق.ظ

من هم از همگی معذرت می خواهم
برای چی؟
نمی دونم

محبوب سه‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:45 ق.ظ

پس به نیت ما فی الذمه : من هم معذرت می خوام :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد