ننه راننده تاکسی

جنتی در ادامه‌ی سخنانش اتفاق سوم تیر را از مسائل تاریخی انقلاب دانست و افزود: رخداد این روز بسیار عجیب و غریب بود. خدا نخواست که در روی یک پاشنه‌ی غلط بچرخد و یک مرتبه بر خلاف انتظار همه، همین مردم که برخی خیال می‌کردند از انقلاب بریده‌اند، مثل بچه‌های مدرسه که همکلاسی خود را پیدا می‌کنند و می‌گویند تو شهردار مدرسه شو، یک نفر هم‌قد و هم‌سطح خود را پیدا کردند و برای انتخاب او نذر و نیاز کردند و اشک ریختند و به خدا توسل کردند. چند روز پیش یکی از دوستان می‌گفت در زمان انتخابات در تاکسی از راننده پرسیدم به چه کسی رأی می‌دهی؟ او گفت: نمی‌دانم اما مادرم که چند سال پیش فوت کرده دیشب به خوابم آمده و گفت به احمدی‌نژاد رأی بده، که از این نمونه‌ها بسیار است. لینک

 

چند وقت پیش یکی از همکاران به مناسبت ازدواجش به همه شیرینی داد. یکی برگشت گفت که این شتریه که در خونه همه جوونا می خوابه. یکی دیگه از همکارا که گویا عامل بدبختی زندگی اش را یافته باشه با عصبانیت گفت اگر من این شتر را پیدا کنم ..... آره!!

حالا این حکایت ماست با این اوضاع و احوال مملکت حالا دارند علت انتخاب شدن گل مراد را به  خواب و رویا ارتباط می دهند. چرا جنتی از نقش خودش سخنی به میان نمی آورد؟ فکر نمی کنید اون ننه اون راننده تاکسی همین جنتی باشه؟

***********

گفته میشه مخابرات بخاطر یک اس ام اس کل شبکه را روز چهارشنبه تعطیل کرد. بعید می دانم موضوع اخلال در اس ام اس ها به این خاطر بوده باشه اما هر چه بود مطلب از این قرار بود که گفته شد:

احمدی نژاد گفته " هر کی دچار کمبود بنزین شد  سوار اون 17 میلیون الاغی بشه که به من رای دادند"

مهدی کروبی: آقای جنتی! حکومت را نمیتوان با خواب اداره کرد

نظرات 3 + ارسال نظر
محبوب یکشنبه 10 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:21 ق.ظ

شتر بیچاره :)))

عباس کریمی یکشنبه 10 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:58 ب.ظ http://www.rsaneweb.com

شما عالی می نویسید به قول روزنامه نگاران دست به قلمتان عالیه .

ساغر یکشنبه 10 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 05:20 ب.ظ

بیچاره الاغ!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد