صف بنزین و صف نون

آدم از مشاهده بعضی رویدادها دچار سرسام میشه و نمی تونه به علت العلل آنها آگاه بشه.هنوز معلم نیست با گذشت چند روز از سهمیه بندی بنزین چرا پمپ بنزینها اینقدر شلوغند؟ چرا ماموران پلیس جایگاهها را در محاصره خودشان دارند؟ چرا مصرف بنزین طبق آمار رسمی افزایش یافته؟

 کارت سوخت دزدی هم زیاد شده خیلی مواظب باشید. دانشمندان ایرانی که هسته اتم را شکافته اند و همچنین... نتوانسته اند واسه این دستگاه کارت خوان پمپ بنزین یه بوقی ، آژیری زنگوله بزی در نظر بگیرند که وقتی بنزین زدن تمام شد دِلِی دِلی کنه تا راننده حواسش باشه و کارتشو جا نذاره.

اما از صف نون برایتان بگم. به طرز غیر عادی نونوائی ها شلوغه من خاطرم نمیاد که در این سالهای اخیر تو صف  نونوائی وایساده باشم تو دو شب گذشته  شاهد شلوغی بیش از حد بودم. باور کنید تا دیشب که مجبور بودم نون بخرم بعد از کلی وقت که تو صف وایسادم و باعث نگرانی خانواده هم شدم شاطر نونوا برای اینکه به همه نون برسه اونو جیره بندی کرد تا هرکس 16 تا بیشتر نخره. بگذریم که یه درگیری هم تو صف بوجود اومد و نزدیک بود با چند نفر گلاویز بشیم. اما خودمونیم اگه خدای نخواسته جنگی ، زلزله ای چه میدونم هر اتفاق ناگواری حادث بشه همین ملت خداجوی و شهید پرور شکم همدیگر را سفره می کنند. نگی که نگفتی
نظرات 2 + ارسال نظر
محبوب دوشنبه 11 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:41 ق.ظ

ما هم نفهمیدیم !اصلا چی شده !! سهمیه بندی شده یعنی چی شده؟ یعنی همه موظف به استفاده کارت اونم تا ۱۰۰ لیتر شدند ؟ با چه قیمتی؟ و اگر یکی تو راه موند و بنزین نیاز داشت و کارتش هم شارژ نداشت باید چکار کنه ؟
یعنی دیگه هیچ پمپ بنزینی بدون کارت بنزین نمی ده؟!!

طوری صحبت می کنید که انگار تو ایران نیستید!!!!!
اینجا ام القراء مسلمین و مملکت امام زمان است. کسی که تو خیابانهای این مملکت که روزی جاده ظهور آقا خواهد بود حرکت می کند باید بنزین را به اندازه مصرف کند.
ماشین شما بنزین تمام کرده و نرسیده به پمپ بنزین خاموش می کند و با هول دادن اونو به پمپ بنزین می رسانید کارت سوخت خودتان را مانند کارت تلفن وارد دستگاه می کنید تا پمپ فعال شود آنوقت متوجه می شوید که سهمیه بنزین لیتری ۱۰۰ تومان خودتان را تا قطره آخر مصرف کرده اید .در این حالت ( و در حال حاضر که هیچ گزینه دیگری وجود ندارد) پمپ بنزین یک قطره بنزین به شما نخواهد داد مگر آنکه از همسایه اتان کارت قرض بگیرید و بنزین بزنید و گرنه ماشینتان باید یکماه همانجا بماند تا از سهمیه ماه بعد استفاده کند. الان گفته می شه می توان سهمیه ۴ ماه را پیش خور کرد .اما بعد چی؟ قراره بنزین لیتری ۶۰۰ تومان عرضه شود.به همین سادگی بیخود نیست که حداد عاقل اجرای سهمیه بندی را به ملت تبریک گفته است.
اگر بین راه بمانید نباید گالن بنزین دستتان بگیرید و تکان بدهید بلکه باید یه جوری به رانندگان بفهمانید که کارت سوخت نیاز دارید.

عباس کریمی دوشنبه 11 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:08 ب.ظ http://www.rsaneweb.com

جامعه ای که باید کابوس صف کشیدن برای هر چیز را داشته باشد . عالی است ادامه دهید اگر مایل باشید من یک سایت هم برای شما راه اندازی می کنم . با هزینه ناچیز ثبت دامنه هم رایگان براتون انجام می دم . فقط پول هاست و یک مبلغ ناچیز برای طراحی می گیرم فقط به خاطری از علاقه مندان به وبلاگتان هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد