مسافرکشی

دیروز رئیس راهنمائی رانندگی تو تلویزیون می گفت در بین اتومبیلهای مسافرکش ثبت نام شده برای دریافت بنزین اضافه ماشینهای زانتیا، ماکسیما و حتی رونیز هم وجود داره .خبرنگاره با تعجب پرسید واقعاً اینها مسافرکشی می کنند؟

باید گفت البته که اینها مسافر کشی می کنند فقط فرقشان اینه که عده ای خاص مشتری اینها هستند .بابا مگر فقط باید با پیکان و سمند مسافر کشی کرد مگر تو کشورهای دیگه با بنز و تویوتا مسافر جابجا نمی کنند.

ایام هفته زن که می شه برای اینکه شور و شعف خاصی دربین کارکنان ادارات برقرار بشه و همه به وجد بیان هرساله بین اونائی که اسمشون یا اسم همسرشون یا مادرشون یا مادر زنشون یا مادر شوهرشون یا ننجونشون و یا خَسروشون فاطمه یا زهراست قرعه کشی می کنند تا یه نیمچه سکه ای بهشون بدهند.و جالب اینکه چون موضوع مسابقه ثابت و تکراری است باطبع برندگان نیز هر بار تکراری اند. در این بین بعضی ها هم خودشونو الکی وارد این ماجرا می کنند که درسته که اسممون تو شناسنامه یه چیز دیگره ولی تو خونه صدامون می کنند فاطمه پس ماهم هستیم.

حالا این حکایت همین ماشینهاست درسته طرف زانتیا زیر پاشه اما از دید خانواده سمند هم نمی ارزه چون فلان همسایشون بنز سوار می شه. پس کارت سوخت را رد کن بیاد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد