قبه نور ولایتی کیست ؟

مجادله بین لاریجانی و ولایتی خیلی با مزه شده ، موضوعاتی مانند "قبه نور" "فرصتهای سوخته" "اول شلیک بعد هدف گذاری" و "خشکسالی" از نکات جالب مطالب پاسخ اخیر لاریجانی است. آنجا که می گوید:

 

در منطق کاری ولایتی، ابتدا باید تیر را رها کرد و هرکجا اصابت نمود دور آن را خط کشید و آن را هدف اعلام کرد و برای آن پیروزی جشن گرفت و تیرانداز را تشویق نمود، این هم مسلک «قبه نوری» است که آقای ولایتی در تمام طول 16 سال وزارت خارجه و پس از آن همواره عمل کرده و می کند.

 

جالب است یکبار در مجلس اول که رهبر آن زمان رئیس جمهور بود و او را بعنوان نخست وزیر به مجلس معرفی کرد خاتمی به مخالفت صحبت کرد و رای اعتماد نگرفت پس از رئیس جمهور شدن خاتمی و عدم قبول ولایتی بلافاصله به عنوان مشاور عالی رهبری در امور بین الملل تعیین شدو کماکان همین عنوان را یدک می کشد.حالا لاریجانی که گاهی به نظر می آید مسئله فیزیک حل می کند و برای شنونده قابل فهم نیست ، به گونه ای شفاف همه چیز را حاضر و آماده برای شنونده بیان می کند.

البته وقتی ولایتی کنار گذاشتن لاریجانی را به توصیه وزارت اطلاعات مرتبط می کند و پای ری شهری را به میان می کشد می بایست منتظر چنین پاسخی باشد.

حالا باید منتظر پاسخ ولایتی ماند که در سایه قبه نور از این فرصت چگونه بهره برداری خواهد کرد.

*******

 

قراره شجریان 6 شب کنسرت برگزار کنه. اگر مایل به خرید بلیط کنسرت او هستید از امروز از طریق سایت دل آواز ثبت نام نمائید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد