وای به روز بد بینی

فصل ، فصل اعدامه، هر گوشه ای را نگاه می کنی یکی بالا داره، تلویزیون ، اخبار آن هم در تمام بخشهای خبری ، روزنامه ها، حتی اگر کسی اینها راهم نبینه و یا نخوانه تو خیابان هم شاهد همین صحنه هاست. امروز تو خیابان بخارست دو نفر شاد و خندان اعدام شدند دیروز تو مشهد تو یه پارک 2 دو نفر بالای دار رفتند البته بگیر و ببندها هم که جای خودشو داره امروز تو جمهوری ریختند تو مانتو فروشی ها و بسیاری از اونارو پلمب کردند.هفته پیش به بهانه جلوگیری از قاچاق موبایل مغازه های طبقه پنجو پاساژ علا الدین را بستند. حالا می گم شما باور نکنید یه خبرهائی هست ، نه اینکه اینها خبر نباشه، چرا هست، ولی اینها پیش زمینه است. تازه من خوشبین هستم وای به روز بد بینی.

 
نظرات 2 + ارسال نظر
وحید جمعه 12 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:03 ق.ظ

تحلیل عباس عبدی این است که تا دو ماهه آینده هیچ معجزه ای در بحث هسته ای رخ نخواهد داد فقط آقایان از این فرصت استفاده می کنند تا در غیاب فشار خارجی ماستها رو در داخل کیسه کنند و با آمادگی بسوی بحران پیش بروند.
من شخصآ به بحث انتخابات هم نظر دارم و معتقدم دولت جدید قصد دارد رو در بایستی را با ملت کنار گذاشته و مجلس رضا خانی را در سال جاری و انتصاب رئیس جمهور را در دوسال آتی سامان بدهد.
وقتی در سوریه انتخابات ریاست جمهوری با یک کاندیدا برگذار می شود و آب هم از آب تکان نمی خورد چرا در ایران نشود؟
یک نکته در فیلم به اسم دموکراسی بسیار حائز اهمیت بود که چندان که باید از سوی مخالفین به آن پرداخته نشد و آن اینکه هر چهار انقلاب مخملی پس از آن رخداده است که مردم از برگزاری یک انتخابات ناسالم و مخدوش به خشم آمده بوده اند!؟!؟
اینکه آقایان هر شب کابوس بر اندازی نرم می بینند بی ارتباط با افکار روزانه شان نمی تواند بود.

عالی بود
آدرس وبلاگتو بده تا از آن بهره ببریم
حیف نیست.

عروس مرده دوشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:18 ق.ظ http://dead-bride.blogsky.com

شما از اعدام قاچاقچی های بچه باز و چی و چی و چی ناراحت هستین؟؟؟؟

شما هم که حرف های سفسطه آمیز اقتدار طلبها را می زنید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد