قضات مقدس...

چقدر درناک است وقتی سرگذشت پرونده سنگسار تاکستان را می خوانی که چگونه یک قاضی با وجود شبهات  فراوان یک پرونده تلاش می کند تا محکومین مورد بخشش قرار نگیرند و فرد رجم شده با وجود عدم اعتراف به گنه خود و دستور قاض القضات مبنی بر توقف حکم بازهم از زیر باران سنگ جان بدر می برد، گوئی بقایش به دنیا بوده ، ولی شخصی از زاه می رسد و با زدن سنگی او را می کشد.اگر حکم رجم است مگر نه این است که اگر فرد زنده ماند نجات می یابد. می گویند سنگها ُ سنگ نبوده تخته سنگ بوده که نمونه های آن را ضبط کرده اند.عجب.

قاضی مرتضوی به هنگام اعدام قاتلین قاضی مقدس از قول آنها گفت که تا آخرین لحظه از کار خودشان پشیمان نبودند و حتی عنوان کرده اند که اگر زنده می ماندند تعداد دیگری از قضات را هم می کشتند.

راستی قاضی تاکستان  که اکنون به دادگاه قضات احضار شده است و یقیناً سربلندتر از قبل و ارتقا، یافته به حوضه کاری اش برخواهد گشت  در کدامین گروه جای خواهد گرفت.

و آیت الله صانعی تازه به این فکر افتاده،که همین هم غنیمت است، که رجم . قطع دست و محارب در زمان غیبت ممنوع است.چه فایده آنها کارخودشان را می کنند بدون درک انسانیت انسان و حرمت خون آن.

*******

روزنامه شرق هم توقیف شد.صفیر مرگ کل جامعه را فرا گرفته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد