دو تا به سلامتی

خوب به سلامتی مشکل تغییر ساعت هم حل شد و مجلس امروز آنرا تصویب کرد.گرچه معلوم نیست که آقای جنتی آن را قبول کند  وبر این اساس که شش ماه از سال نماز ظهر بجای ساعت 12 ساعت 1 خوانده می شود و دین خدا دچار انحراف و مسلمانان دچار خسران دنیوی و اخروی می شود و از همه مهمتر خیمه گاه ولایت نظام به لرزه می افتد پس خلاف شرع تشخیص داده و رد بشود. شاید هم همون راننده تاکسی به جنتی زنگ بزنه و بگه دیشب ننه ام تو خوابم اومد و بعد از کلی گریه و زاری گفت حالا که احمدی نژاد خواسته این کار را بکنه شما هم این طرح را رد کن.

از این حرفها بگذریم خودم خیلی با این موضوع موافقم سوای اینکه چندین سال به این روال عادت کرده بودیم ، وقتی الان ساعت 7 که از خونه میام بیرون و می بینم خورشید وسط آسمونه و کلی از روز گذشته بدم میاد.واقعا" این عین اسراف و کفران نعمت است!!

آگهی های جور واجور صرفه جوئی در مصرف برق از تلویزیون بخش میشه و از مردم می خواد لااقل یک لامپ اضافی را خاموش کنید تا باعث بشه سه لامپ دیگر روشن بمونه اما این جرات ندارند حالی این گل مراد کنند یا بهش گفتند و بخاطر مسائل شرعی قبول نکردند که بابا یکساعت دیرتر تاریک شدن هوا چقدر صرفه جوئی ایجاد می شود.

 

******

یه به سلامتی دیگه اینکه سردار افشار معاون سیاسی وزارت کشور شد. همان  سرداری که زمانی فرمانده بسیج بود.معاونت سیاسی هم که خبر دارید! کار برگزاری انتخابات را بعهده دارد.اطمینانی که چند وقت پیش وزیر کشور از سلامت انتخابات می داد حالا با این انتصاب ایجاد شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد