نیویورکی ها

در حالی که احمدی نژاد در سومین سفرنیویورکی اش، خروج آمریکا از عراق را به نفع دو کشور ایران و آمریکا دانسته و درمیهمانی خبرنگاران خارجی عنوان کرده که خداوند انسان و کائنات را آفریده و انسان مهمترین مخلوق خداوند است، اما نگفته که احمدی نژاد این وسط چکاره است، و در جائی که سخنانش در مجمع عمومی هم کمی تلطیف شده تر از دو سال قبل بود، آمریکا و پر حرارت تر از او فرانسه و سرکار خانم مرکل از تحریمها علیه ایران سخن راندند ، گویا هر چه بیشتر این آدم تلاش می کنه تا خودش و حرفهایش را به جهانیان اعلام کنه آنها در اجرا نقشه های خود علیه ایران مصمم تر می شوند. پارسال هم همین حرفها را رفت آنجا زد و پشت بندش دو قطعنامه شدید علیه ما تصویب شد.

با فشار فرانسه و آمریکا هند از خط لوله گاز که خط لوله صلح، لقب گرفته بود کنار کشید  ایران حاضر شده بود با تخفیف 30 درصدی نسبت به قرار داد گاز با ترکیه ، گاز به هند و پاکستان بفروشه اما حالا همه چیز منتفی شده است. توتال فرانسه قرار بود تو عسلویه تاسیسات گاز مایع راه اندازی کنه  تا ایران بتونه استفاده بهتری از ذخایر پارس جنوبی بعمل بیاره که حالا او هم پا پس کشیده  و از اجرا کارمنصرف شده است. شرکت تکنیپ فرانسه هم که پروژه الفین آریا ساسول عسلویه را در دست اقدام داره ، به شرکتهای اروپائی مانند نوردون، سولزر فشار آورده تا تجهیزات در اختیار صنایع پتروشیمی قرار ندهند.

در خصوص اجرای این برنامه ها یکی می گفت نقشه شیطانی که اینها کشیده اند  تنها از پس شیطان بر میاد و کاملا حساب شده و قدم به قدم در حال اجرا هستند.

نظرات 1 + ارسال نظر
Pesare nime shab جمعه 6 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:54 ب.ظ

Khoda be ma nasle sokhte rahm kone . Ba in sharayet fekr konam ta chand vaghte dige bayad berim khate moghadam . Ayale mohtarame ham hanoz khoneye bakht narafte mishe hamsare shahid ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد