کار دل...

وارد قطار مترو که شدم فکر کردم حکومت عوض شده و شاه برگشته، جوانک سیه چرده که از لهجه شیرینش پیدا بود از دیار حسنی است همان که دیروز گفته بود نماز عید فطر را پشت سر نمایندگان ولی فقیه بخوانید و الا نمازتان قبول نیست، گوشی موبایل موتورولای مشکی اش را درحالی در دست گرفته بود  که اهنگ هایده را با صدای بلند پخش می کرد :

همش کار دلم بود

دلم خواست که فدات شم

دلم خواست که تو دنیا پریشون تو باشم

....

یکی پرسید این آهنگ را جدیدا"!! خونده؟

یکی دیگه با خنده برگشت گفت: آره واسه احمدی نژاد خونده بعد از سخنرانیش تو کلمبیا

 

اینجا بود که به معنای واقعی کلام این مرد مبنی بر وجود آزادی در این مملکت پی بردم، اما حرفهای  احمد قابل همه تصورات مرا بهم ریخت آنجا که گفته بود در این مملکت همه آزادند  اما به قید وثیقه .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد