تصویر روشن

 

 

 

می خواستم از تصویر روشن مردم روسیه در ذهن مردم  ایران  بنویسم و اینکه این تصویر از سالیان سال پیش بخصوص بعد از قرارداد ترکمن چای و گلستان چای و 1919 بسیار روشن تر شده است.اما دیدم اوضاع تاریک تر از آن است که به نظر می آید.

اما اینها مهم نیست ، مهم اینست که وقتی به پوتین نیاز دارند ، نعلین ها را غلاف می کنند و حتی شعائر دینی و اسلامی مملکت را زیر پا می گذارند همین ما که یه روز به چهار تا توریست بخاطر بد حجابی حمله می کنند روز دیگر چشممان را به روی خیلی از چیزها می بندند شاید الیاس گفته! و تازه کلی هم تعریف و تمجید می کنند و برای ترکیدن چشم حسودان تخم می شکنند.فکر می کنید چرا جوانفکر این مشاور خوش ذوق احمدی نژاد گفته که « اروپائی ها به دلاوری و زیبائی روسها حسادت می کنند»؟ همینه دیگه پوتین که جودو کاره مهماندارشون هم که اینها هستند باید هم حسادت کنند.

علی لاریجانی هم اولین قربانی گوئی یکی از همین حسودها بود و چشمش ترکید و استعفا شد و رفت. او که آمده بود تا آب نبات را پس بده و درّ از دست رفته روحانی را پس بگیره ، چشم برزخی اش باز شده و سر عقل اومده که ای بابا اوضاع خراب تر از گذشته گشته و آنچه انجام شده بود درست بود. زمان ، زمان یک دستی است ، هر چیز ی یک دستش نیکو تر و پسندیده تر است چون همه نگاه به بالا دارند مگه نه؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد