عمامه برداری

احمدی نژاد از ترس اعتراضات، آفتاب نزده ، پشت درهای بسته تو دانشگاه علم و صنعت سخنرانی آتشین دیگری به راه انداخت  بازهم تهدید به افشاگری، احمدی نژاد دوباره همه چیز را لای هم پیچید و تمام مشکلات را گردن یه عده جاسوس و فاسد انداخت.

رئیس جمهور موقع سخنرانی چه چیز باید بگوید و چه نباید بگوید.آیا چون رئیس جمهور است و تلویزیون هر روز نشانش می دهد و تریبون در اختیار دارد باید با تهدید و ارعاب حرف بزند آنهم با داخلی ها ، یقینا خیلی از مخاطبین او از سران نظام هستند.

وقتی لاریجانی درلفافه عنوان کرد با استعفایم قصد داشتم دست رئیس جمهور را در تصمیمات باز بگذارم  نشان از خود رائی وی دارد تا جائی که حاضر است همه چیزرا قربانی کند.

درست امروز مخاطب اصلی وی یعنی رفسنجانی در سمیناری که جاسوس مورد نظر احمدی نژاد، موسویان، درردیف اول نشسته بود از جدی بودن تهدیدات خارجی گفت. دود این سیاسی بازی ها و اختلافات به چشم مردم خواهد رفت. سخنرانی بنی صدر در دانشگاه تهران را به خاطر دارید، تهدیدات او به افشاگری ، از تریبون دانشگاه ، همانجائی که امروز تریبون نماز جمعه قرار دارد.در خاطرات آن سالها می خواندم که در آن زمان رهبر فعلی ، هاشمی و شخص دیگر پیش امام می روند، عمامه از سر برمی دارند و خواستار برخورد با بنی صدر می شوند.

آیا امروز هم کسی این کار را خواهد کرد؟

 

نظرات 1 + ارسال نظر
وحید سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:17 ق.ظ

جمهوری اسلامی کاری کرده است که هیچیک از سلاطین قبلی برغم میل باطنی قادر به انجامش نبودند و آنهم اینکه عمامه روحانیون را کشیده (راستی مجید سوزوکی به عمامه چی می گه؟!؟!).
این گرچه در کوتاه مدت مضر است ولی در بلند مدت پروژه پروتستانیسم اسلامی را تسهیل و رنسانس شرق را تسریع می کند.
یادمان باشد در اروپا نیز زمانی تصور حکومت بدون تایید کلیسا محال بود ولی یکدوره حکومت تندروهای وابسته به کلیسا باعث شد تا اکنون تصور حکومت مجدد کلیسا غیر ممکن شود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد