حسین آقا

برای مرگ دلفینهای به ساحل نشسته چابهارو امروز خودکشی نهنگها ابراز نگرانی از سوی بسیاری بعمل آمد و حتی برای رفتار خشونت آمیز با حیوانات سیرک عقاب در پارک پردیسان مدافعان واقعی محیط زیست اعتراضات فراوان کردند و حتی باغ وحشها را زیر سوال بردند که چرا حیوانات و پرندگان را در زندان نگه می دارید و چه طنز تلخی برادر زاده جوادی آملی بعنوان حافظ محیط زیست بکار برد که پس مردم را چگونه شاد کنیم. چه اعترافی !! هیچکس در این مملکت بفکر شادی دل این مردم نیست و اینکه مردم چیزی ندارند تا به آن شاد شوند حتی هجویات چهارخانه و سه خانه  هم افاقه نمی کند. نمی دونم کدامشان بود که می گفت همین اشکهائی که در عزاداریها می ریزید خودش باعث شادی روح می شود اون یکی ، از همین مراجع، فرموده دست زدن در مولودی ها اشکال دارد.

اما هیچکس بفکر خودکشی (قتل) زهرا بنی یعقوب و زهرا کاظمی نمی افتد. هیچکس نمی گه چرا دانشجویان امیر کبیر هنور در زندان هستند رضا ولی زاده را چرا بخاطر توهین به سگهای رئیس جمهور به زندان انداخته اند. و یا  در این مملکت آزادی حق همه هست غیر از انسانها چون همه چیز وارونه است. می پرسند چرا به حسین شریعتمداری در کسوت منتقد جایزه داده شد ، برادر من! وقتی منتقد های واقعی در زندان باشند ؛ جایزه که رو زمین نمی مونه !! کی بهتر از حسین آقا.

نظرات 2 + ارسال نظر
پسر نیمه شب چهارشنبه 7 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:14 ق.ظ

ااااا اینجا هم که چیزی ننوشته اید حتماْ خودتون کمی مکث کرده اید ؟؟؟

می بینی که نوشتم !

کیانا چهارشنبه 28 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:43 ب.ظ

دوست گرامی حیوانات هم مثل آدمهای بی گناه مثل زهرا کتظمی ها و دانشجویان حق طلب مورد ظلم و خشونت این حکومت هستند ، در این مملکت انسانها که زبان دارند را می کشند وای به حال حیوانات زبان بسته که هیچکس فریاد دردشان را نمی شنود زندگی کردن حق تمام موجودات می باشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد