بنزین آزاد

دیشب برای اولین بنزین آزاد زدم. از بس پمپ بنزینها شلوغند فرصت نمیشه بنزین بزنیم.بیشتر هم تو تهران شلوغه، چند نوبت کرج بنزین زدم خیلی خلوت بود.ساعت 12.5 نصف شب رفتم، بلکه کمی خلوت باشه. که خلوت هم بود اما در حاشیه آن شلوغ بود.  تو صف نرفتم و جلوتر از جایگاه ایستادم تا ببینم چه خبره. صحنه بدی را می توان به تماشا نشست.راننده های بسیاری، زن و مرد ، توی آن  وقت از نیمه شب  گالن به دست  باک بنزینشان را پر می کنند چندتا جوان دستها را از سرما در جیبهایشان فشرده و کز کرده گوشه ای  ایستاده بودند.پرسیدم بنزین کی داره؟ یکی گفت چند تا می خوای؟ 30- 35 تا؟ گفت نه !! 60 تا دارم یه ماشین دیگه جور کن دو تا با هم بزنید. گفتم ماشین از کجا بیارم؟

یکی دیگه گفت من دارم. پرسیدم لیتری چند؟ 500 تومن با پمپ!!

گفته باشم قیمت 300 تا 400 تومنه اما چون اوائل ماهه و دیشب هم هوا سرد بود و فروشنده کم بود قیمت بالا بود. بالاخره با 400 تومان به توافق رسیدیم. باید کم کم خومان را به این قیمتها عادت بدیم . ناخودآگاه به آمپر بنزین ماشین هم حساس شدیم گویا این روزها خیلی سریعتر از قبل تمام میشه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد