کام جهان

کام جهان از تو و این سوز نهان از من
عیش مدام از تو و این اشک روان از من

ناله شبها ز من و بزم طرب از تو
بخت جوان از تو و غم های جهان از من

 


آق محمود دیشب همه را سر شوق آورد دست هر چی اقتصاد دان بود از پشت بست. آنچنان در باب تورم و برنامه سخن گفت که همه حیران  شدند. همین اندازه که پذیرفت که تورمی وجود داره جای شکرش بسیار است اما نگفت تقصیر اوست بلکه تقصیرها را به گردن بانکها انداخت مثلا بانک مسکن چون وام مسکن می دهد و بانک مرکزی که چک پول چاپ کرده اما نگفت اینهائی که نام می بره سرشون تو کدوم هیات دولت می جنبه.

امروز هم راهی حج شد. خودش خودشو دعوت کرد. وقتی تو کنفرانس مطبوعاتی می گه اگر دعوتم کنند می روم یعنی همین دیگه.رو که نیست .

نظرات 1 + ارسال نظر
Ho3in دوشنبه 26 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:07 ب.ظ http://ho3iin.blogsky.com

ناله شبها ز من و بزم طرب از تو
بخت جوان از تو و غم های جهان از من ....


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد