نورافکن نود

رودروئی جبهه اصلاحات با دولتیان حاکم آغازی خوش داشت.پایانش معلوم نیست. دیشب تا 2:30 صبح برنامه نود صحنه جدال دیدنی دو جناح رقیب بود. کمیته انتقالی فوتبال نمونه ای از عملکرد فعلی دولتیان ماست.نورافکنی که دیشب به آن تابیده شد نمایشی دیدنی از افتضاح کاریها، کوتاهیها، ندانم کاریهای  گروهی خاص را برملا ساخت.

گرچه خیلی خسته بودم و صبح هم باید می رفتم عسلویه اما ارزش دیدن را داشت. صفائی فراهانی مرد اجرائی جبهه مشارکت بعنوان تنها اصلاح طلبی که بر مسند پستی در این دولت نشسته بسیار حساب شده تمام دارو دسته علی آبادی را کنار زد. از کاغذهائی که روی میز کنار هم چیده بود مشخص بود که با دست پر آمده ، آنقدر مجادله بالا گرفت که کیومرث هاشمی وقتی نامه امضا شده اش به فیفا توسط صفائی رو شد او را متهم به دروغ گوئی کرد اما صبر و حوصله صفائی برگ برنده او در این بازی بود.

جالب آنکه هم هاشمی و هم آخوندی از حضور و کاندیداتوری علی آبادی بعنوان تکلیف نام می بردند. تقلید کورکورانه ای که تمام مملکت را داره به باد می ده، مدیری که از خود اختیار تصمیم گیری در هیچ زمینه ای نداره و منتظره تا بهش بگویند چکار بکن و چکار نکن. صفائی حرف مهم دیگری هم زد آنجا که آقایان نماینده تربیت بدنی که تلفنی هم صحبت می کردند می خواستند حرفها به بعد از انتخابات رئیس فدراسیون موکول بشه ، گفت گویا قرار کلیه اسناد و مدارک کمیته انتقالی در فدراسیون معدوم بشه. مطمئنا آنان بیکار نخواهند نشست و تلافی این کار را در خواهند آورد.

تسلط صفائی فراهانی به موضوع و مسائل رایج فوتبال و همچنین تعاملات او با مراکز بین المللی شاخصه کار او در اینجا بود.

نظرات 1 + ارسال نظر
ساغر سه‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:46 ب.ظ

موقع تماشای نود بازهم لوله جاروبرقی رد می شد یا نه؟

چه خوب یادتونه
تو اونوقت شب که جاروبرقی نمی کشند.هر چند قراره یه جارو نو بخریم
از این مدل فضائی ها که اگر اونو بخریم و کم صدا باشه شاید سه بعد از نیمه شب هم جارو به راه بیفته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد