کنسلی هواپیما در یه روز برفی

چهارشنبه ای ، در حالیکه صبح برف می بارید عازم عسلویه بودم، تابلوهای اطلاعات فرودگاه تاخیر تمام پروازها را حک می کرد.همان روزی بود که مقام معظم رهبری عازم یزد بود، رفت و آمد تویوتاهای سپاه روی باندچشمگیربود،با خودم می گفتم آیا هواپیمای آقا! هم تاخیر داره؟ نمی دانم چرا ایشان را به هنگام سوارو پیاده شدن از هواپیمایش نشان نمی دهند و دائم اورا در یک سواری یا این بار در مینی بوس نشانش می دهند؟شاید چون مردم نمی توانند هواپیما را چون نگین در بر بگیرند و یا از حرکت آن جلوگیری کنند، این امکان فراهم نمی شود.

اگه اینو نمی گفتم غمباد می گرفتم، بگذریم، نشستنمان تو هواپیما کمی طولانی شد ، خلبان اومد پشت خط!! گفت باند یخ زده ، در حال آماده ساختن آن برای پرواز هستند تا 10 دقیق دیگر مشکل برطرف میشه، این 10 دقیقه شد نیم ساعت و برف همچنان می بارید، بازهم خلبان اومدروی خط و گفت چون ویوو نداریم باند را بسته اعلام کرده اند لطفا پیاده شوید تا باند باز بشه، جالب آن بود چند دقیقه قبل یه هواپیما با صدای بسیار زیادی بلند شد، وقتی مثل شکست خورده ها برگشتیم توسالن، جائی که جای سوزن انداختن نداشت، گفتند یه هواپیما از باند خارج شده، همان موقع یاد هواپیمای آقا افتادم ، دلم هوری ریخت، اما زمانی که گفتن پرواز شیراز بوده و هواپیما آتش گرفته و بالش شکسته کمی آرام شدم.

چون قرار بود بعداظهر برگردم گفتم این چه رفتنی است تا برم باید سوک سوک کنم برگردم پس فایده نداره، تا جلوی آزانس فرودگاه آمدم تا برگردم شرکت، اما کار مهمی داشتم باید حتما" می رفتم، با خودم گفتم اگر تا 11 پریدیم که هچ!! والا نمی رم.اومدم تو سالن اعلام شد بریم سوار بشیم گفتم شانس را ببین این در حالی بود که بقیه پروازها را مرتب کنسل اعلام می کرد بخصوص پروازهای آسمان همه کنسل شدمن هم یه ذره فکر نکردم که پرواز برگشتم آسمانه ، شاید کنسل بشه هر چی بود رفتم.رفتن همان و برنگشتن همان، عصر که آمدیم فرودگاه گفتند همه پروازها کنسله، به همین راحتی،وقتی شب تو اخبار ماشین آقا را در جمع مردم خونگرم یزد دیدم تمام این مشکلات فراموشم شد امروز هم متوجه شدم 100 هزار شیرو کیک بین مستقبلین توزیع شده گفتم پس اینکه می گویند جمعیت میلیونی،بقیه چی خوردند؟ پروازها صبح پنجشنبه هم کنسل شد.غروب پنجشنبه به هر مکافاتی بود برگشتم.نمیدانم تو خارجستون هم همینطوره با یه ذره برف غافلگیر می شوند و همه چیز را کنسل می کنند فرودگاهها را می بندند و مدرسه ها را تعطیل می کنند و تو خانه هایشان می نشینند؟

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد